14 de juliol de 2009

E2S roda un espot per Espuña, a una casa de turisme de Cardona i amb figurants locals.

Foto de producte (fragment). Autor: Ardid PermanyerE2S Produccions va gravar la setmana passada diferents escenes per a un vídeo promocional de la marca catalana d’embotits Espuña, una de les principals exportadores del sector a l’estat. Recordeu de la cançó que els va fer famosos? “Jo sóc el fuet d’Espuña, jo sóc el fuet d’Olot, un bon tros de fuet d’Espuña un bon tros de fuet d’Olot, que n’és de bo fuet d’Espuña fuet d’Olot, fuet fuet fuet!“.

Espuña està renovant la seva imatge corporativa, des del packaging fins al missatge, i el coordinador del projecte és l’agència de publicitat Ardid&Permanyer (Barcelona), client d’E2S. En aquesta ocasió, l’agència ens va encarregar el rodatge i muntatge d’aquesta promoció audiovisual, deixant-nos com a responsables del càsting de figurants i de les localitzacions. Ho vam rodar a La Torre Blanca (Cardona), Cal Baró d’Abella (Cardona) i a un supermercat de la cadena comercial Llobet (Manresa).

El rodatge va comptar amb una desena d’actors i un equip humà d’una desena de persones, des del personal de rodatge fins als professionals de perruqueria, maquillatge i estilisme.

Espuña ha rebut diferents reconeixements per la innovació en producte, i actualment la seva gran aposta són les “Tapas al minuto”, amb una gran acceptació als mercats britànic i alemany. I si voleu un consell… proveu-les! Malgrat soni a publicitat, són boníssimes de veritat (rodolí!).

Un dels vídeos promocionals fets per Espuña

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Segueix-nos a LinkedIn