14 de juliol de 2009

“Ser gran no és una qüestió de mida”. Caixa Manresa guanya el Premi Aster de Comunicació ex aequo amb TV3.

Manel Rosell, president de Caixa Manresa, recollint el premi Aster.
Manel Rosell, president de Caixa Manresa, recollint el premi Aster de Comunicació a Barcelona.

Ser gran no és una qüestió de mida“. Una campanya publicitària amb aquest missatge ha rebut el premi Aster de Comunicació concedit per ESIC-ISM. Ho diem ara, però ja ho sabiem abans que es fes públic, ja que E2S va produir l’espot que presentava l’entitat en el moment de la recollida del premi (a la foto, Joan Rosell).

Amb aquesta campanya, Caixa Manresa destacava els punts forts d’una caixa propera als seus clients, i sempre sota la premissa que volum i profesionalitat no van estrictament lligats. Al contrari. De fet, del que feia bandera Caixa Manresa en aquesta campanya es que un client és molt més important  per a ells  que per a una gran entitat d’estalvis o bancària (on segons aquesta interpretació, un client podria sentir-se com un simple número).

Després d’aquesta campanya i continuant amb el mateix concepte, Caixa Manresa ha posat en marxa un nou missatge: “No és el mateix una obra gran que una gran obra”. No cal dir quina part de la frase es fa referència a Caixa Manresa.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=EVZNpELDteQ]

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Segueix-nos a LinkedIn