15 de març de 2013

NEGRE assoleix una mitjana de 518.000 espectadors, tercer programa més vist el diumenge

El documental NEGRE, produït per E2S Productora i estrenat en el programa 30 Minuts de TV3 diumenge passat (10 de març), va superar el mig milió d’espectadors i es va convertir en el tercer programa més vist del dia, després del TN Vespre (TV3) i Salvados (La Sexta). NEGRE no va parar de guanyar espectadors des de l’inici fins al final i, per tant, això significa que els espectadors que començaven a mirar el programa majoritàriament s’hi van quedar.

De mitjana, el 30 Minuts de NEGRE va registrar un 15% de quota de pantalla, només per sota, en aquell moment, del programa Salvados de La Sexta (18,8%) i per sobre de la tercera opció, que va ser la pel·lícula La piel que habito (TVE). La resta de cadenes van quedar molt per sota a l’hora de l’emissió de NEGRE.

Per tot això, estem molt satisfets de l’experiència, la primera que té E2S Productora en solitari en la franja de ‘prime time’ (horari de màxima audiència). També estem enormement agraïts a l’aposta de TV3 per mitjà de l’equip del 30 Minuts, tant per l’emissió com per la promoció que en van fer. La seva professionalitat i el compromís amb les inquietuds de la societat els ha portat fins on són.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Segueix-nos a LinkedIn