8 de juliol de 2013

Primera setmana de rodatge a San Francisco

Imagine 2013 E2S
Un dels equips d’Imagine, instants abans de la presentació de la primera etapa.

La tercera edició del projecte Imagine Creativity Center (San Francisco, Califòrnia) ha cremat la seva primera etapa sota l’atenta mirada de la càmera d’E2S. Fins el 28 de juliol, E2S Productora cobrirà les evolucions dels 13 participants d’aquesta iniciativa, promoguda pels emprenedors catalans Xavier Verdaguer i Rosa Monge (Innovalley) amb l’objectiu de fomentar la creativitat i la innovació en emprenedors en potència capaços de transformar el món.

Wikimedia Wikipedia Viquièdia Quim Gil Imagine 2013 E2S
Un moment de la visita a Wikimedia Foundation, amb el català Quim Gil com a amfitrió.

Durant les quatre setmanes del projecte, els ‘dreamers’ (nom que reben els participants) han de compaginar la visita a empreses de Silicon Valley i el coneixement d’experiències innovadores d’èxit amb el desenvolupament de quatre projectes (dividits en quatre grups) per a quatre dels patrocinadors d’Imagine 2013. Aquesta setmana, els participants han focalitzat els esforços en redefinir els problemes a què volen aportar solució els seus projectes.

Imagine 2013 E2S
Detall d’un dels processos de creativitat.

El nostre rodatge, orientat a l’emissió d’un reportatge al programa 30 Minuts de TV3, consisteix en cobrir l’evolució dels ‘dreamers’, en especial a partir de les quatre històries personals d’un membre de cada grup de treball, tots procedents de Catalunya i amb la voluntat de tornar al seu lloc d’origen per transformar-lo. Precisament, una de les idees de fons, tant d’Imagine com del nostre documental, consisteix en posar en valor la circulació del talent en front a la seva retenció: conèixer què passa al món i acumular coneixement per tornar a casa, quan sigui, i revolucionar l’entorn; en definitiva, voltar el món per tornar al Born.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Segueix-nos a LinkedIn