2 de desembre de 2014

Carinsa: catàlegs que fan olor per al líder del màrqueting “invisible”

carinsa1_bx2-650x470
Portada dels nous catàlegs del Grup Carinsa, realitzats per E2S i amb impressió de tinta perfumada.

Carinsa és el líder en el mercat de les fragàncies i els aromes, i avança a passes gegantines en el segment de preparats tecnològics i ingredients d’alt valor afegit per a la indústria de l’alimentació. Nascuts fa dues dècades a Sant Quirze del Vallès, on encara tenen la seu central, el Grup Carinsa ha revolucionat l’associació de sabors i olors als productes de consum, des de l’alimentació fins a la cosmètica, passant per detergents, suavitzants, perfums i ambientadors.

E2S ha tingut el privilegi de realitzar els seus nous catàlegs, als quals hem incorporat una fragància creada per Carinsa incorporada a la tinta d’impressió del mapamundi que sempre acompanya la imatge de l’empresa. També hem dissenyat els elements per al seu estand en una fira del sector celebrada a Dubai (Emirats Àrabs Units), així com el vídeo corporatiu de la companyia.

carinsa2_bx1-650x470

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Segueix-nos a LinkedIn