22 de març de 2016

Ple absolut al Conservatori de Manresa amb l’estrena d’#etportoalcor

Acte de presentació de la campanya #etportoalcor
Un moment de l’acte de presentació de la campanya #etportoalcor, el 19 de març al Teatre Conservatori de Manresa.

El mal temps no va ser cap impediment perquè l’estrena sorpresa de la campanya #etportoalcor, desenvolupada per E2S per a l’Ajuntament de Manresa, tingués una presentació d’allò més lluïda. L’acte, inicialment previst el 19 de març a la plaça de Sant Domènec a 2/4 de 8 del vespre, es va traslladar al Teatre Conservatori. Una fila de globus de color vermell i amb forma de cor guiaven les persones que van atansar-se a la convocatòria fins a l’entrada del teatre.

Durant deu dies, s’havia dut a terme una intensa campanya de comunicació convidant tothom a l’acte. A les xarxes socials havia aparegut diàriament un vídeo amb un compte enrere. En cadascun d’aquests vídeos hi apareixien diferents persones de l’entorn de la societat civil manresana fent un moviment sincronitzat seguint el mateix ritme. A més a més de la difusió via xarxes socials, la premsa local també havia fet referència a la convocatòria i en diferents establiments de la ciutat hi havia cartells convidant a la cita.

Acte de presentació de la campanya #etportoalcor
Expectació just abans de l’acte de presentació de la campanya #etportoalcor, a l’entrada del Teatre Conservatori de Manresa.

El Teatre Conservatori estava ple de gom a gom, fins i tot, moltes persones es van haver de quedar fora perquè no hi van cabre. Només entrar, els assistents veien projectat en una pantalla el logotip de “Manresa cor de Catalunya” i podien sentir un cor a bategar. La intriga pel què passaria a continuació era evident en moltes de les persones que ompliem la sala. Ben aviat es va desvetllar què s’amagava darrera la intensa campanya de comunicació ideada i duta a terme per E2S. El motiu de tot plegat era presentar la cançó “La llum que portes dins” que el conjunt manresà Gossos ha dedicat a la seva ciutat amb la intenció de reforçar el lema “Manresa cor de Catalunya” i amb la voluntat potenciar la promoció de la ciutat. Aquesta cançó s’acompanya d’un vídeo realitzat per Roger Farré, membre del conjunt Gossos, que recull els indrets més emblemàtics de Manresa i alguns dels col·lectius més destacats del seu teixit associatiu. L’acte va ser molt dinàmic i va comptar amb la participació de la SSM Bighand de Santi Serratosa, qui va aconseguir que ràpidament tot el públic s’aprengués el moviment que acompanyava el ritme. En un moment de l’acte el teatre conservatori es va inundar de globus vermells amb forma de cor que duien el logotip de la ciutat. Tots els que van assistir a l’acte i també tothom qui ho vulgui pot entrar a la pàgina web etportoalcor.cat i penjar-hi un vídeo fent el moviment que acompanya el ritme de la cançó. Entre els participants se sortejaran tres tocs de teatre.

Acte de presentació de la campanya #etportoalcor
El moment en el qual tot el públic va aixecar els seus globus en forma de cor.

E2S també va ser l’encarregada de crear la marca de ciutat “Manresa Cor de Catalunya” l’any passat. L’acte #etportoalcor és una clar exemple de la voluntat de l’Ajuntament de donar continuitat a la campanya de promoció de la capital del Bages. En aquesta ocasió, el consistori manresà va tornar a confiar amb E2S per executar la campanya, que es basava en donar a conèixer un vídeo i una cançó. Des d’E2S vam creure que la millor manera de fer-ho s’allunyava molt d’una roda de premsa convencional i vam apostar per una súper campanya basada en un compte enrere per tal de generar una gran expectativa. L’èxit de la campanya va ser més que evident, malgrat que era la tarda plujosa d’un dia gris, el Teatre Conservatori era completament ple i hi va haver gent que es va quedar a fora.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Segueix-nos a LinkedIn