2 d'abril de 2016

El SuperMes ja està en marxa!

Logotip de la campanya
Logotip de la campanya

Després de l’èxit de “Fes el Salt!”, el consorci de Turisme del Baix Llobregat ha confiat de nou amb E2S per idear i tirar endavant una campanya turística. Aquesta campanya però, és d’allò més especial: és una campanya sense precedents que persegueix l’ambiciós objectiu de convertir la comarca en un referent del turisme familiar a Catalunya. Tot un repte per a E2S!

 

El SuperMes dura els 5 caps de setmana d’abril, tots els divendres, dissabtes i diumenges i consisteix en què les famílies amb infants tenen a l’abast una oferta turística dissenyada a la seva mida: packs familiars, activitats gratuïtes, descomptes exclusius en allotjaments i restaurants, entre molts d’altres.  Més d’un centenar d’establiments i equipaments s’han adherit al SuperMes i han adaptat la seva oferta als més menuts i a les seves famílies. Les activitats són molt divertides i ben diverses. Hi ha des de rutes en bicicleta pel Delta del Llobregat, excursions per a descobrir castells i paratges naturals únics, sortides a cavall, un recorregut que convida a viatjar al món subterrani de les Coves de Montserrat o experiències úniques com pasturar un ramat d’ovelles, entre moltes d’altres.

E2S s’ha encarregat d’elaborar l’estratègia comunicativa del SuperMes i de dissenyar tot el material que en forma part: des de la pàgina web, falques radiofòniques, espots promocionals, plantilles per a pintar, globus i també la mascota del Baix Llobregat. Sí, ho heu sentit bé, amb motiu d’aquesta campanya la comarca estrena mascota! Es tracta d’una puput, un ocell comú a Catalunya, molt especialment a la zona del Baix Llobregat. D’aspecte inconfusible, és de color marró rosat, amb ales i cua ratllades de blanc i negre. La mascota s’utilitza il•lustrada i animada, amb l’objectiu d’escampar energia positiva allà on va i vetllar perquè totes les famílies, sense excepció, s’ho passin molt bé. A banda d’elaborar el material promocional i divulgatiu de la campanya, E2S també s’ha encarregat de fer coneixedors de la iniciativa els diferents mitjans de comunicació del Baix Llobregat i de les comarques veïnes. Molts d’ells han mostrat el seu interès pel SuperMes i això ha permès que la campanya estigui tenint presència en diaris digitals, en premsa impresa, en entrevistes radiofòniques i en televisions locals.

Logotip de la campanya
Logotip de la campanya

Durant el SuperMes, i de forma excepcional per a la campanya, la puput és una SuperPuput: va vestida amb una capa i un antifaç perquè té una missió molt important com a supermascota: trobar el seu nom. I és que la nova mascota del Baix en la seva faceta física, és animada per especialistes en arts escèniques, té una mida de més de dos metres d’alçada i durant el mes d’abril es passejarà pels diferents atractius turístics i d’oci de la comarca convidant tots els visitants a proposar-li un nom i a compartir-lo a la plataforma online del concurs: elsupermes.cat.  Per participar en aquest concurs només és necessari proposar un nom i tenir un perfil a la xarxa social Facebook. De tots els noms proposats, hi haurà una proposta guanyadora i dues propostes finalistes. Els premis per a cada categoria són prou atractius com perquè valgui la pena pensar uns minuts i fer una bona proposta. Finalment, per mitjà d’endevinalles a Facebook, els usuaris poden saber setmanalment on passarà el cap de setmana la SuperPuput, compartir-ho a la xarxa i, així, guanyar les exclusives tasses de la súper mascota.

 

Des d’E2S estem molt contents d’haver pogut donar forma a aquesta campanya de turisme familiar i, sobretot, d’haver sigut els artífex de la seva mascota. Animem a tothom a entrar a la web supermes.cat i a activar els descomptes per poder gaudir d’un mes d’activitats en família increïbles. També convidem els nens i nenes a participar en el concurs per trobar un nom a la Puput!

 

 

 

 

 

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Segueix-nos a LinkedIn