10 de novembre de 2017

Mataró promou la visita de “shopping” amb una nova campanya realitzada per E2S

Una vegada més, l’Ajuntament de Mataró ha confiat en E2S per promoure el seu comerç urbà de portes enfora, és a dir, orientat a la seva àrea de major influència i a les ciutats mitjanes que competeixen en capitalitat comercial (Granollers i Badalona entre elles). Aquesta vegada, tot i mantenir el lema ja iniciat per E2S l’any 2015 i reeditat l’any passat, “Mataró, quina descoberta!”, hem treballat un missatge de consolidació i, alhora, una gràfica trencadora amb les campanyes precedents.

“De compres a Mataró? M’hi apunto!”. La primera és una pregunta reiterativa d’un mateix; la segona, una “snap decision”, una decisió “sense pensar-s’ho dos cops”, al vol, que evoca consolidació d’aquesta destinació de compres a l’imaginari col·lectiu. Si fa dos anys vam partir del concepte “descoberta òbvia” (algú parla de comprar a Mataró com un gran descobriment personal i molts li fan veure que era evident), en aquesta campanya de tardor ja es tracta d’un destí plenament instal·lat en el pensament de la gent.

Quant a la gràfica, hem optat per un collage digital, una reminiscència passada sense retalls ni estrips, sinó amb muntatge fotogràfic i molt retoc monocromàtic de color. Els cartells, visibles físicament des de busos fins a banderoles o mupis i virtualment a xarxes i mitjans electrònics, s’inspiren en el viatge dels visitnats cap a Mataró, amb mitjans de transport convencionals (vehicle particular), sostenibles (tren, bicicleta) i metafòrics (la fletxa de la mitològica Laia).

No cal dir, però ho diem, que és un orgull comptar amb la confiança d’un municipi de tant potencial com Mataró, sense cap dubte, una de les capitals comercials de Catalunya.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Segueix-nos a LinkedIn