15 de desembre de 2017

El petit comerç es fa ‘gran’ en la nova campanya d’Urban Shopping

Des de fa uns dies, és al carrer una nova campanya Urban Shopping, que pretén promocionar el comerç urbà a les ciutats més grans del delta del Llobregat. Aquesta vegada, E2S ha volgut ‘literalitzar’ gràficament el missatge principal: “el petit comerç no té res de petit”. Així és com hem preparat un seguit de fotomuntatges on convertim en gegantins alguns dels articles que podem trobar als establiments comercials de les nostres ciutats i barris.

Per mitjà de l’exageració i amb el consens dels cinc ajuntaments que han confiat en nosaltres, hem volgut cridar l’atenció del públic en clau divertida i alhora moderna, amb estètica urbana, jove, espontània. La campanya s’ha traslladat al paisatge urbà (mupis, busos, parades, tanques), a la premsa online i offline, a la ràdio nacional, al web i a les xarxes socials.

Per segon any, estem molt contents que els ajuntaments del Delta ens facin confiança alhora que aposten per la competitivitat del seu comerç local i de proximitat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Segueix-nos a LinkedIn