11 d'Abril de 2019

#009 Idea de la setmana: Generació mil·lenial i pet-renthood

El negoci de les mascotes mou grans xifres amb tot tipus productes i serveis per a la cura, i d’altres a mig camí entre el luxe, la humanització i l’extravagància. Però, ara, l’arribada dels mil·lenial està revolucionant aquest mercat i portant les marques fora del sector de les mascotes a repensar també la seva oferta cap al principal segment de consumidors dels propers anys que és, alhora, el grup demogràfic amb més propietaris d’animals, als que considera membres de la família.

El fenomen anomenat “pet-renthood” (en contraposició a “parenthood”), descriu la tendència dels mil·lenial a endarrerir la decisió de tenir fills propis i adoptar, com a preàmbul familiar, una mascota. Aquesta forma part de la seva vida i per a ella estan disposats a pagar com ho farien per a un fill. Les marques intel·ligents ho escolten.

Per saber-ne més, clic aquí sobre.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada