
AUSA
Anuncis publicitaris en publicacions professionals especialitzades. AUSA és un dels líders europeus del seu sector.
S'està filtrant per: string(9) "Notícies"
Anuncis publicitaris en publicacions professionals especialitzades. AUSA és un dels líders europeus del seu sector.
L'Àrea d'Innovació i Coneixement de l'Ajuntament de Sabadell ha confiat a E2S el disseny de les dinàmiques per a dos tallers, dirigits a la transformació urbana.
Campanya 2017 per a la separació de la matèria orgànica (Ajuntament de Manresa). Manresans i manresanes coneguts ens ho diuen de la forma més original possible.
Co-disseny de solucions dins del Mirador de Mercat del Clúster del Packaging de Catalunya.
Un homenatge als primers impulsors del pernil: els legionaris romans llicenciats amb honors (Emeritus) que degustaven pernil per obrir boca o ganes de beure.
Conceptualització, branding i packaging del pernil perfecte per anar de tapes.
Nou web de Collbaix Security Shutters (Canàries), un dels líders europeus en portes de seguretat, blindades i d'alta tecnologia.
Campanya de promoció del comerç urbà de proximitat a les ciutats del Delta del Llobregat.
Disseny i desenvolupament del web i la botiga online Volianna, de l'artista catalana Anna Terricabras.
Conceptualització, disseny i maquetació del nou catàleg (offline, online, e-commerce) de Llobet Regals, un dels líders estatals en l'elaboració i comercialització de lots i paneres de Nadal.
Estand col·laboratiu per a la resolució de reptes al voltant del medi ambient i la sostenibilitat. Fira Ecoviure 2017
Portal turístic de la comarca del Bages. Conceptualització, disseny i programació.
Disseny i maquetació dels nous suports de sensibilització en seguretat laboral de la multinacional Knauf.
Workshop creatiu a la recerca de revulsius per a la Transèquia, un èxit de participació després de més de 30 anys d'història i de 4 edicions sota la direcció del Parc de la Sèquia.
Conceptualització i organització de la jornada de cloenda del projecte OBI, orientada a la mobilitat del futur i els reptes per a la indústria de l'automoció.
Creació del web del Gimbe, una de les referències de fitness i salut a la Catalunya central.
Procés d'innovació creativa per posicionar Calaf en l'imaginari col·lectiu català amb un nou relat global i productes disruptius.
TimeOut per al reposicionament del projecte de democratització de l'energia verda EEPoint, impulsat per Domini Ambiental.
El Living Lab d'Onkologikoa posa el pacient al centre de la innovació en atenció sanitaria.
Nova marca del Puigmercadal, el mercat municipal de Manresa, que inicia una nova i il·lusionant etapa. Marca, lema, entorn gràfic i aplicacions.
Conceptualització, direcció d'art i disseny del nou catàleg d'àpats d'estiu del Grup Llobet
Disseny del logotip commemoratiu dels 10 anys de la Clínica Dental Solsona.
Acompanyem els professionals més destacats del sector del vi a nivell mundial en la seva experiència d'aprenentatge al Priorat, al llarg de tres dies intensos.
El complex turístic Can Puig aplica el nostre mètode ZERO per al disseny d’una nova línia de serveis.
Participem en la definició de les línies estratègiques de futur per al Gremi de Torradors de Cafè de Catalunya.
Col·laborem amb Club Gimbe en el desenvolupament de la seva estratègia de posicionament i comunicació.
Conceptualització i packaging del producte més exclusiu d'Oli Migjorn, quatre caràcters explicats a través de quatre generacions familiars.
Postals de Catalunya Experience, campanya de l'Agència Catalana de Turisme.
Audiovisual promocional d'animació per a l'acedèmia de tecnificació futbolística Soccer Dreams Factory, establerta a Sydney (Austràlia).
Treball estratègic per a un nou posicionament turístic de la comarca, centrat en els valors de la llunyania i la genuïnitat.
Jornada creativa amb Packagint Cluster i Carrefour per optimitzar formats i processos de packaging primari per a la divisió d'e-commerce de la companyia.
Ideació i disseny de la campanya #busquemelteucap de Creu Roja Manresa per a captar voluntaris amb talent, experts de diferents sectors destacant la figura del voluntari virtual.
Disseny de la nova imatge de les neules Sant Tirs
Disseny i dinamització d'un taller d’innovació creativa amb Lékué i Teixidors per trobar solucions als seus reptes de packaging.
Vídeo de presentació del projecte docent Corporate College de la multinacional catalana d'ensenyament d'idiomes Kids&Us.
Campanya de Nadal i disseny de la web de La Llumineta del Baix Llobregat.
Disseny i desenvolupament del web turístic del Solsonès.
Estratègia de comunicació, redisseny de la iamtge gràfica, disseny de la papereria i del nou estil gràfic del Parc de la Sèquia.
Disseny i desenvolupament del web de Domini Ambiental
20 capítols sobre oportunitats de futur per al lideratge empresarial. Un encàrrec de la Fundación CEDE, coordinat per Alfons Cornella (Infonomia, Co-Society).
Benvinguts a Pagès, campanya publicitària per a Turisme de Catalunya i Fundació Alícia dirigida per CatPress
Disseny de l'estand conjunt del Parc de la Sèquia, Aigües de Manresa i Piscines Municipals per a l'Expobages.
Consells audiovisuals sobre alimentació saludable.
Estratègia comunicativa de la campanya #etportoalcor per a l’Ajuntament de Manresa.
Restyling de la marca i de l’entorn gràfic de la patronal de la micro, petita i mitjana empresa catalana.
Disseny de les targetes corporatives de Roselló Grup.
Creació de la pàgina web de l’empesa HIMESA.
Ruta enoturística pel Penedès, al voltant de cinc miradors i una desena de punts intermitjos que permeten interpretar el paisatge del vi a través de la història, la cultura, la natura i la geografia.
Elaboració de l’audiovisual “Torras i Bages. Una vida d’intens compromís”
Estratègia comunicativa de la campanya de promoció turística SuperMes que pretén posicionar el Baix Llobregat com un referent del turisme familiar.
Creació de la pàgina web de Míriam Tirado, especialista en maternitat, paternitat i criança.
Creació del logotip del Petit Ballet Solsoní, el grup de dansa de l’Escola de Dansa de Solsona que agrupa infants de 6 a 11 anys.
Elaboració de dos projectes audiovisuals per la Clínia de Sant Josep
Restyling del logotip i disseny gràfic del material de papereria de l’empresa.
Disseny i desenvolupament de la pàgina web eCommerce de Toroda.
Tràiler que recull les tendències presentades per Infonomia en el marc del CEDE Leaders Forum (Madrid, 2015).
Disseny dels calendaris del Bisbat de Solsona per al 2016. S'ha fet un calendari per a cada un dels sis arxipestats.
Creació de la nova identitat corporativa de les deixalleries del consorci, anteriorment anomenades Deixalleries del Bages.
Audiovisual promocional de la sèrie de productes DEKORA de Collbaix elaborat amb motion graphics.
Elaboració de la campanya publicitària de Nadal de la ciutat de Mataró amb els Reis Mags, els arcàngels, els pastors i el Caganer com a protagonistes.
Creació de la marca per a uns productors de porc ecològic del Solsonès.
Elaboració dels lemes de la campanya l'Església que surt, una iniciativa impulsada pel Bisbat de Solsona.
Audiovisual de presentació de la Fundació Sociosanitària de Manresa. Versió catalana del vídeo i també versió castellana xilena.
Producció d'una sèrie de 13 capítols de cuina saludable dels supermercats Ca l'Arpellot (Grup Llobet).
Creació de dos personatges per a un projecte educatiu en anglès per a nens anomenat Sing & Fun.
Creació de la nova marca turística de Solsonès Barroc, projecte que pretén descobrir el patrimoni històrico-artístic barroc de la comarca del Solsonès.
Estand sobre ecologia i vida quotidiana, estrenat a la fira Ecoviure 2015 i plantejat com a mostra itinerant.
Campanya de comunicació global per a Ca l'Arpellot, del Grup Llobet, posicionat com el primer supermercat saludable.
Creació de la identitat corporativa, diferents aplicacions i campanya de comunicació online i offline per a Royal Dance Center.
Senyalització i museïtzació patrimonial, en un projecte impulsat per l'Ajuntament d'Olius i finançat per la Generalitat i fons europeus.
Campanya publicitària per la promoció comercial i turística de Mataró
Imatge gràfica de Vergel, empresa dedicada a la fabricació i instal·lació d'aluminis i vidres
Nous catàlegs de la reconeguda firma ganivetera Pallarès.
Creació de la nova botiga online de referència en nutrició i medicina esportives, OXD Shop.
Campanya de promoció turística 2015-2016 sota el lema "A un salt de Barcelona" i renovació de la identitat corporativa.
Disseny de la nova marca de la ciutat de Manresa i creació de la nova fulleteria de la ciutat.
Projecte per al reposicionament turístic del Bages.
Naming (300 novembres), disseny i creativitat de l'etiqueta de l'oli Migjorn.
Museïtzació del Castell de Cardona (senyalització, museïtzació de Casamata, interactius, mapping)
Packaging del nou vi ecològic Rector Ventallola (Collbaix).
Creació i conceptualització de la marca BEN FET! Qualitat d’aquí.
Fulletó de la programació nocturna d’estiu i les noves activitats familiars de CaixaForum Barcelona (Obra Social “la Caixa”).
Realització d'una escultura amb la figura de Kílian Jornet i la Núria Piques.
Estratègia corporativa, redisseny de la marca, aplicacions, manual corporatiu i webs.
Tríptics, web, plataforma de venda online i app mòbil.
Redacció de continguts, disseny, video corporatiu i maquetació del nou catàleg del Grup Carinsa.
Disseny i creació de la imatge corporativa, web i fulleteria del Museu de Solsona.
Disseny d'una sèrie de 3 etiquetes d'oli El Cortijillo.
App, fulletons i senyalització dels diferents espais que formen part del recorregut "Els espais de la Guerra de Successió"
Imatge de producte i packaging per la gamma gurmet de Neules de Sant Tirs.
Creació de la nova imatge del Camí Oliba, a més d'un fulletó informatiu de la ruta completa i l'actualització de la imatge del Web.
Creació de la marca i aplicacions IM2 Grup.
Campanya promocional dels cellers modernistes de la Terra Alta, obres de Cèsar Martinell.
Disseny, continguts i programació del web de la dissenyadora catalana Miriam Ponsa.
Disseny de la imatge corporativa de la nova botiga de roba Cotó.
Estratègia de comunicació, posicionament i creació de marca i aplicacions.
Creació del nou web i programació del calculador de rutes.
Restyling de la marca Neules Sant Tirs i disseny de les aplicacions (anuncis, web, bosses, rotulació) ila creació de la imatge corporativa d’altres marques de l’empresa.
Disseny i desenvolupament del nou web de la gestoria Alfic.
Redacció, disseny i maquetació del nou catàleg, creació de calendaris estands per fires i vídeos corporatius.
Disseny i desenvolupament del nou web de la consultoria mediambiental Eco Inteligent Growth.
Packaging amb la llicència oficial del RCD Espanyol.
Nadala interactiva d'autopromoció.
Disseny i desenvolupament web d’Eotalgrup.
Campanya de presentació del nou bus d’Alícia
Imatge gràfica, webs i aplicacions del grup Agroviure, format per Casa Sant Joan i el Molí de Querol.
Disseny de la imatge corporativa, web i xarxes socials per a Promineria.
Actualització de la marca, disseny d’aplicacions, espais, packaging i etiquetatge de productes.
El regal d'E2S per als seus clients durant les festes de Nadal de 2014, que consistia en una llumineta online d'acord amb la rifa de la Grossa de Cap d'Any.
Campanya @elteucorreu.cat per a la Fundació puntCAT i amb motiu del Concert per la Llibertat (Camp Nou, 29 de juliol de 2013).
Disseny de la imatge corporativa i web de Tecnoquark Trust.
Disseny i programació del nou web d’Espar Sala.
Estratègia, identitat corporativa i aplicacions d’Electra del Cardener.
Disseny de la nova imatge corporativa dels PREMIS DRAC d'Òmnium Cultural.
Quadríptics de promoció turística de Cardona
Disseny de la nova imatge corporativa de l’Escola de Dansa Solsona.
Nova carta de varietats de cafè
Campanya total per a la Fundació PuntCAT que va servir per promocionar el domini .cat amb unes condicions de preus sense precedents.
Conceptualització i execució de campanyes de promoció de l'administració de loteria més famosa del món.
Campanya realitzada per a l’Institut Català de l’Energia (ICAEN), l’organisme de la Generalitat de Catalunya que vetlla per una política energètica sostenible.
Imatge gràfica i plató per al rodatge del programa 25(…)50, produït per E2S Productora.
Programa d'acompanyament integral per a persones emprenedores
Desenvolupament i realització de l’última campanya del Consorci del Bages per a la gestió de Residus
Creativitat i desenvolupament d'un projecte de Bodega Irius per al llançament del nou BMW Sèrie 3.
Creativitat i desenvolupament de la campanya de la recollida de la matèria orgànica del Solsonès i Cardona.
Web d'un concurs d'elaboració de llocs web per a alumnes de secundària, organitzat per la Fundació PuntCAT.
Creativitat i desenvolupament de la LoteriaCulé, la primera loteria del FC Barcelona.
Estratègia per a la captació de nous socis