E2S

S'està filtrant per: string(17) "Web i multimèdia"

Calaf i l'imaginari col·lectiu

Procés d'innovació creativa per posicionar Calaf en l'imaginari col·lectiu català amb un nou relat global i productes disruptius.

La nova imatge del Puigmercadal

Nova marca del Puigmercadal, el mercat municipal de Manresa, que inicia una nova i il·lusionant etapa. Marca, lema, entorn gràfic i aplicacions.

Kids&Us Corporate College

Vídeo de presentació del projecte docent Corporate College de la multinacional catalana d'ensenyament d'idiomes Kids&Us.

Parc de la Sèquia

Estratègia de comunicació, redisseny de la iamtge gràfica, disseny de la papereria i del nou estil gràfic del Parc de la Sèquia.

Now is Next

20 capítols sobre oportunitats de futur per al lideratge empresarial. Un encàrrec de la Fundación CEDE, coordinat per Alfons Cornella (Infonomia, Co-Society).

Benvinguts a pagès

Benvinguts a Pagès, campanya publicitària per a Turisme de Catalunya i Fundació Alícia dirigida per CatPress

PIMEC

Restyling de la marca i de l’entorn gràfic de la patronal de la micro, petita i mitjana empresa catalana.

Himesa

Creació de la pàgina web de l’empesa HIMESA.

Miravinya

Ruta enoturística pel Penedès, al voltant de cinc miradors i una desena de punts intermitjos que permeten interpretar el paisatge del vi a través de la història, la cultura, la natura i la geografia.

El SuperMes

Estratègia comunicativa de la campanya de promoció turística SuperMes que pretén posicionar el Baix Llobregat com un referent del turisme familiar.

Míriam Tirado

Creació de la pàgina web de Míriam Tirado, especialista en maternitat, paternitat i criança.

Petit Ballet Solsoní

Creació del logotip del Petit Ballet Solsoní, el grup de dansa de l’Escola de Dansa de Solsona que agrupa infants de 6 a 11 anys.

Tecnical

Restyling del logotip i disseny gràfic del material de papereria de l’empresa.

20 Tendències de futur

Tràiler que recull les tendències presentades per Infonomia en el marc del CEDE Leaders Forum (Madrid, 2015).

Consorci de residus del Bages

Creació de la nova identitat corporativa de les deixalleries del consorci, anteriorment anomenades Deixalleries del Bages.

Dekora

Audiovisual promocional de la sèrie de productes DEKORA de Collbaix elaborat amb motion graphics.

Descobreix el Nadal a Mataró

Elaboració de la campanya publicitària de Nadal de la ciutat de Mataró amb els Reis Mags, els arcàngels, els pastors i el Caganer com a protagonistes.

Dpagès

Creació de la marca per a uns productors de porc ecològic del Solsonès.

Església que surt

Elaboració dels lemes de la campanya l'Església que surt, una iniciativa impulsada pel Bisbat de Solsona.

Moments Saníssims

Producció d'una sèrie de 13 capítols de cuina saludable dels supermercats Ca l'Arpellot (Grup Llobet).

Sing & Fun

Creació de dos personatges per a un projecte educatiu en anglès per a nens anomenat Sing & Fun.

Solsonès Barroc

Creació de la nova marca turística de Solsonès Barroc, projecte que pretén descobrir el patrimoni històrico-artístic barroc de la comarca del Solsonès.

ViureECO

Estand sobre ecologia i vida quotidiana, estrenat a la fira Ecoviure 2015 i plantejat com a mostra itinerant.

Ca l'Arpellot

Campanya de comunicació global per a Ca l'Arpellot, del Grup Llobet, posicionat com el primer supermercat saludable.

Royal Dance Center

Creació de la identitat corporativa, diferents aplicacions i campanya de comunicació online i offline per a Royal Dance Center.

Conjunt Monumental d'Olius

Senyalització i museïtzació patrimonial, en un projecte impulsat per l'Ajuntament d'Olius i finançat per la Generalitat i fons europeus.

Pallarès

Nous catàlegs de la reconeguda firma ganivetera Pallarès.

OXD Shop

Creació de la nova botiga online de referència en nutrició i medicina esportives, OXD Shop.

Baix Llobregat

Campanya de promoció turística 2015-2016 sota el lema "A un salt de Barcelona" i renovació de la identitat corporativa.

Ajuntament de Manresa

Disseny de la nova marca de la ciutat de Manresa i creació de la nova fulleteria de la ciutat.

Oli Migjorn

Naming (300 novembres), disseny i creativitat de l'etiqueta de l'oli Migjorn.

Museu d'Història

Museïtzació del Castell de Cardona (senyalització, museïtzació de Casamata, interactius, mapping)

CaixaForum

Fulletó de la programació nocturna d’estiu i les noves activitats familiars de CaixaForum Barcelona (Obra Social “la Caixa”).

Telic Group

Estratègia corporativa, redisseny de la marca, aplicacions, manual corporatiu i webs.

Carinsa

Redacció de continguts, disseny, video corporatiu i maquetació del nou catàleg del Grup Carinsa.

Museu de Solsona

Disseny i creació de la imatge corporativa, web i fulleteria del Museu de Solsona.

El Camí Oliba

Creació de la nova imatge del Camí Oliba, a més d'un fulletó informatiu de la ruta completa i l'actualització de la imatge del Web.

IM2 Grup

Creació de la marca i aplicacions IM2 Grup.

Les Catedrals del Vi

Campanya promocional dels cellers modernistes de la Terra Alta, obres de Cèsar Martinell.

Miriam Ponsa

Disseny, continguts i programació del web de la dissenyadora catalana Miriam Ponsa.

Cotó

Disseny de la imatge corporativa de la nova botiga de roba Cotó.

Doblebé

Estratègia de comunicació, posicionament i creació de marca i aplicacions.

Red Tortuga

Creació del nou web i programació del calculador de rutes.

Neules de Sant Tirs

Restyling de la marca Neules Sant Tirs i disseny de les aplicacions (anuncis, web, bosses, rotulació) ila creació de la imatge corporativa d’altres marques de l’empresa.

Alfic Grup

Disseny i desenvolupament del nou web de la gestoria Alfic.

Semen Cardona

Redacció, disseny i maquetació del nou catàleg, creació de calendaris estands per fires i vídeos corporatius.

Agroviure

Imatge gràfica, webs i aplicacions del grup Agroviure, format per Casa Sant Joan i el Molí de Querol.

ProMineria

Disseny de la imatge corporativa, web i xarxes socials per a Promineria.

Casa Fígols

Actualització de la marca, disseny d’aplicacions, espais, packaging i etiquetatge de productes.

La llumineta de Nadal

El regal d'E2S per als seus clients durant les festes de Nadal de 2014, que consistia en una llumineta online d'acord amb la rifa de la Grossa de Cap d'Any.

Elteucorreu.cat

Campanya @elteucorreu.cat per a la Fundació puntCAT i amb motiu del Concert per la Llibertat (Camp Nou, 29 de juliol de 2013).

Espar Sala

Disseny i programació del nou web d’Espar Sala.

Premis Drac

Disseny de la nova imatge corporativa dels PREMIS DRAC d'Òmnium Cultural.

La MegaPromo

Campanya total per a la Fundació PuntCAT que va servir per promocionar el domini .cat amb unes condicions de preus sense precedents.

La Bruixa d'Or

Conceptualització i execució de campanyes de promoció de l'administració de loteria més famosa del món.

No estalviem esforços

Campanya realitzada per a l’Institut Català de l’Energia (ICAEN), l’organisme de la Generalitat de Catalunya que vetlla per una política energètica sostenible.

25(…)50

Imatge gràfica i plató per al rodatge del programa 25(…)50, produït per E2S Productora.

Programa FITA

Programa d'acompanyament integral per a persones emprenedores

Residus del Bages

Desenvolupament i realització de l’última campanya del Consorci del Bages per a la gestió de Residus

BMW i Bodega Irius

Creativitat i desenvolupament d'un projecte de Bodega Irius per al llançament del nou BMW Sèrie 3.

Webs al punt .cat

Web d'un concurs d'elaboració de llocs web per a alumnes de secundària, organitzat per la Fundació PuntCAT.

Loteria Culé

Creativitat i desenvolupament de la LoteriaCulé, la primera loteria del FC Barcelona.