Reptes

Cor de Catalunya

Repte

Millorar l’autoestima de la pròpia població de Manresa, el sentit de pertanyença dels manresans i el seu orgull de ciutat.

Solució

Creativitat i disseny de la nova marca de la ciutat de Manresa, una marca que ha recuperat un antic i conegut lema: Manresa, Cor de Catalunya. E2S va idear i executar l’estratègia comunicativa de la campanya #etportoalcor per a l’Ajuntament de Manresa. Aquesta campanya té com a objectiu donar a conèixer un vídeo i una cançó que promocionen la ciutat i també dóna continuïtat a la marca de ciutat “Manresa Cor de Catalunya” (marca que també va ser creada per E2S). La campanya va consistir en crear una gran expectativa al voltant d’uns vídeos promocionals que s’anaven penjant a les xarxes socials els dies previs a l’acte de presentació. També es van repartir cartells pels diferents establiments comercials de la ciutat i se’n va fer difusió a través de la premsa local. A la web etportoalcor.cat s’hi poden veure els vídeos i fotografies d’aquelles persones que ja s’han sumat a la campanya.

Dades del projecte

  • NomManresa, Cor de Catalunya
  • TipologiaMarca de ciutat
  • LocalitzacióManresa
  • Any2016
  • ClientAjuntament de Manresa