Projectes

Oli Migjorn

300 NOVEMBRES

La feina desenvolupada per aquest client respon a un encàrrec d’estratègia corporativa desenvolupada per Edosessa.

Creació del naming (300 novembres), disseny i creativitat de l’etiqueta de l’oli Migjorn varietat Corbella, autòctona de la zona del Cardener. L’eix fonamental d’aquest nou packaging és una auca que lliga el producte, l’olivera, aquest territori, i el que va passar fa 300 anys per mitjà de rimes consonants i 48 vinyetes il·lustrades.

L’ampolla conté 15 vinyetes a mode de resum, i l’usuari pot accedir al conjunt de l’auca escanejant amb el mòbil el codi QR que apareix imprès o bé accedint al web 300novembres.cat.

E2S també ha produït el reportatge de Migjorn, on l’espectador pot conèixer de més a prop la història de la recuperació de la corbella, un audiovisual que s’ha emès també al programa Tinc una idea de La 2 (TVE).