Reptes

Tasta Viladecans

Repte

Molt complicat: extendre el lema d'una campanya gastronòmica a tota la promoció turística, comercial i d'oci de la ciutat. Això, reforçant encara més l'atractiu gastronòmic.

Solució

E2S va convertir iel concepte "tastar" en una metàfora de donar una oportunitat a tots i cadascun dels aspectes en els quals Viladecans té molt camí a recórrer. Però l'apartat gastronòmic va mantenir un pes molt important, de fet, convertint-se en el concepte al voltant del qual sorgien la resta d'al·licients. La campanya va comptar amb una proposta de marxandatge de gran valor afegit, des de davantals fins a 'túpers' on els comensals podien endur-se el menjar que no s'acabessin, el "Re-tasta'm": una fórmula ideal per posar en valor la qualitat de la gastronimia.

Dades del projecte

  • NomTasta Viladecans
  • TipologiaPublicitat, promoció de ciutat
  • LocalitzacióViladecans
  • Any2018
  • ClientAjuntament de Viladecans