9 d'abril de 2020

LinkedIn millora la seva experiència per tenir al teu equip al dia

La comunitat a les xarxes socials d’una empresa comença, en molts casos, per les mateixes persones que conformen l’organització. Compartir els continguts, el dia a dia de l’empresa i els seus valors genera fidelització i permet fer arribar aquests missatges a molta més gent que, posteriorment, es convertiran en seguidors i membres de la nostra comunitat. Per afavorir això a un nivell professional, LinkedIn ha anat introduint noves eines com el botó per notificar als empleats una nova publicació.

Amb aquesta opció, cada vegada que l’empresa faci una publicació pròpia, serà possible per als administradors enviar una notificació als seus empleats i empleades perquè estiguin al cas. En molts casos, una de les raons per les quals les persones que formen l’organització no comparteixen els continguts és perquè, simplement, no ho veuen o no s’han adonat. És fàcil, avui dia, que amb la quantitat d’informació que apareix al nostre feed, ens deixem alguna cosa per veure. Però, si consideres que potser no és tan important que es comparteixin internament els continguts, pensa això:

  • Una companyia el contingut de la qual la comparteix tota la seva comunitat interna, dona la imatge de ser una organització sòlida, unida i amb uns treballadors contents.
  • Compartint, el missatge i els valors que es volen transmetre arriben més lluny, és a dir, a més persones. I, potser, clients potencials.
  • Les persones que conformen la teva organització coneixeran i entendran tot el que l’empresa comunica. Se sentiran més lligats a ella.
  • La seva participació en la compartició de continguts involucrarà més als empleats i empleades i, fins i tot, els animarà a participar en altres tasques i a donar la seva opinió sobre el que l’organització comparteix amb el públic.

Per tal de no sobrecarregar, un administrador pot notificar als empleats sobre qualsevol actualització una vegada cada set dies. Segons LinkedIn, aquestes notificacions es lliuren en funció d’un model de rellevància que té com a objectiu notificar a un grup crític d’empleats, al mateix temps que es maximitza l’experiència general dels membres.

Reconeixements i felicitacions a LinkedIn

Però no ha estat l’única novetat que LinkedIn ha introduït. També es poden realitzar notificacions internes per intentar involucrar més als empleats i celebrar la cultura de l’organització. Mitjançant LinkedIn Kudos, existeix l’opció de construir un format de contingut personalitzat orientat a donar la benvinguda a nous membres de l’equip o reconèixer la feina ben feta. Una manera d’humanitzar la marca i fidelitzar la plantilla.

Tota eina o tot sistema que tingui com a objectiu involucrar més a les persones que formen part de l’organització, tindrà només rèdit positiu. Al cap i a la fi, les empreses es conformen de gent que se sentirà més identificada i unida a l’organització si coneix què comunica i se’ls té en compte a l’hora de conformar la comunitat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Segueix-nos a LinkedIn