22 de juliol de 2020

Outsourcing màrqueting: màxima eficiència per a la teva empresa

És millor un departament intern de l’empresa o externalitzar-lo? Surt a compte una estratègia d’outsourcing màrqueting? Cada vegada més empreses mitjanes aposten per l’externalització del departament de comunicació i màrqueting, perdent la por a treballar amb empreses més especialitzades perquè busquen eficiència, efectivitat, especialització i resultats ràpids.

Així mateix, com ja vam repassar anteriorment en diverses idees de la setmana, el model de consum ha canviat. Amb la situació que vivim actualment, tenir un e-commerce és indispensable per a sobreviure, per la qual cosa és totalment necessari comptar amb una estratègia sòlida i eficient de màrqueting digital. Així mateix, el què es comunica és un altre element essencial, ja que cal tenir extrema cura i fomentar els valors socials que tingui la nostra empresa.

Per tant, la resposta a la pregunta inicial per a nosaltres és òbvia: sí. És clar, què dirà una empresa que es dedica a això, oi? La veritat és que, com tot, hi ha punts a favor i en contra; però la nostra experiència, treballant amb diversos clients de diferents sectors, ens porta a pensar que les fortaleses s’imposen davant les febleses. Un outsourcing màrqueting ben executat ofereix avantatges i beneficis per a totes les parts implicades, delegant tasques per al desenvolupament d’una estratègia i pla d’acció, on entra el disseny, la generació de contingut, les relacions amb mitjans i influencers, les xarxes socials, la planificació d’esdeveniments, la publicitat i la producció audiovisual.

Per què surt més a compte l’outsourcing màrqueting?

Amb un departament extern de comunicació t’assegures disposar d’un grup de professionals especialitzats en diferents àrees, de manera que comptaràs amb un servei complet i personalitzat segons les necessitats de la teva empresa, ja sigui una millor comunicació en xarxes socials o crear una pàgina e-commerce. Així mateix, les agències tenen més recursos per afrontar reptes més grans, com també compten amb àmplies xarxes de contactes que permeten arribar molt més lluny en les estratègies a implementar. Contrasta aquesta imatge alguns departaments interns de moltes empreses mitjanes, menys eficients a l’hora d’assolir els objectius per falta de recursos, amb menys personal i menys especialització.

Apostar per l’outsourcing màrqueting permet a l’empresa que adquireix els serveis tenir la capacitat d’alliberar el seu temps i consagrar els esforços de la resta de l’equip a la tasca principal de l’empresa, cosa que ha estat realment necessària durant la crisi sanitària. D’altra banda, externalitzant el servei s’aconsegueix focalitzar millor els esforços en la reflexió estratègica de la marca, el seu treball i optimització, gestionant de manera més eficient el talent per guanyar en productivitat i en transformació digital.

Així mateix, amb la quantitat de noves tecnologies i plataformes que existeixen, és realment fàcil aconseguir una comunicació eficient i contínua. Per tant, es troba solució a una de les principals pegues que se li posaven a externalitzar la comunicació, que era la suposada falta de control sobre els processos i la creativitat del projecte i la dificultat en la comunicació. Tot el contrari, ja que les eines de les que disposem ens permeten un contacte directe i continu per fer el seguiment adequat del projecte a realitzar.

E2S, els teus millors partners

Flexibilitat, capacitat de reacció, experiència, professionalitat, rendibilitat, etc. Els avantatges de comptar amb un partner adequat que porti la comunicació, la marca i el màrqueting digital són moltes. Bé ho sabem a E2S Creativa, amb àmplia experiència ajudant a desenes de clients a aconseguir els seus objectius i, fins i tot, superar-los. Des de la creació de continguts per a qualsevol sector, elaboració de pàgines web i e-commerce, gestió de les xarxes socials, influencers i mitjans de comunicació, a la producció audiovisual i animacions, les eines i l’equip de professionals d’E2S són múltiples i variats per poder oferir el millor servei possible.

Per a nosaltres la paraula confiança adquireix un significat especial, de manera que qualsevol projecte i objectiu que tinguin els nostres clients es converteix en prioritari. El nostre objectiu és posar el nostre coneixement, experiència i talent al servei de tota empresa que desitgi comptar amb la nostra ajuda per créixer i assolir els seus objectius. Si vols saber més de nosaltres o comptar amb la nostra assessoria, no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres. T’escoltarem i ajudarem encantats. Si t’agraden els continguts que publiquem, també pots seguir-nos a Linkedin.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Segueix-nos a LinkedIn