Skip to content

Cafès del Bages

Càpsules compostables

Client
Cafès del Bages
Serveis

Packaging design

Estratègia

Marketing

Impacte

Repte

Cafès del Bages volia llançar la seva nova gamma ECO de càpsules 100% compostables i necessitava una imatge de producte diferent i atractiva, que fugís de l’estètica convencional de tons marrons i negres pròpia del sector. El repte era posar en valor el concepte de càpsules compostables, destacant tant l’origen del cafè com el valor afegit local.

Solució

A E2S vam crear una gràfica que transmet tot el que hi ha dins de cada càpsula: una fusió visual entre Hondures, origen del cafè, i el Bages, on es realitza tota la manipulació i s’hi aporta valor afegit.

El disseny presenta la planta de cafè com a protagonista sobre fons blanc, amb colors vius i aromàtics que evoquen naturalitat, frescor i salut, defugint de les estètiques fosques i tradicionals. El resultat és un packaging impactant i memorable, capaç de comunicar sostenibilitat i qualitat d’una manera clara i atractiva.

Altres projectes

Oli Migjorn

Brand identity

Joana de Cardona

Brand identity

Solidança

Animacions