Federació Catalana de Gimnàstica
Gimcat neix, la Federació es renova: una nova etapa per a la gimnàstica catalana
Estratègia
Brand identity
Territori
Disseny Web
El repte era doble: per una banda, modernitzar i redefinir la identitat visual de la Federació Catalana de Gimnàstica, dotant-la d’una imatge més actual i representativa del seu rol com a entitat de referència. Per l’altra, crear una nova marca amb un to més proper, fresc i menys institucional, pensada per connectar amb el dia a dia dels clubs, els gimnastes i l’activitat esportiva arreu del territori. Tot plegat, mantenint la coherència i el prestigi d’una federació amb més de 90 anys d’història.
Des d’E2S hem liderat el procés de rebranding de la Federació i la creació d’una nova marca: Gimcat. La Federació Catalana de Gimnàstica manté el seu rol com a veu institucional i referent oficial del sector, mentre que Gimcat esdevé la nova cara dinàmica, propera i comunicativa per al seu ecosistema digital i social.
Hem dissenyat un nou logotip, una identitat visual flexible, una gamma cromàtica vibrant i una tipografia que transmet moviment i energia. El desplegament de les dues marques s’ha materialitzat en aplicacions digitals i físiques pensades per generar identitat, cohesió i orgull de pertinença entre tota la comunitat gimnàstica catalana.