Joviat
Una nova imatge per seguir somiant en gran: el rebranding de JOVIAT
Estratègia
Brand identity
Vídeo
Disseny Web
Marketing
Transformar la identitat visual i comunicativa d’una institució educativa amb més de 60 anys d’història sense perdre’n l’essència. JOVIAT volia actualitzar la seva imatge per connectar millor amb les noves generacions i reforçar el seu posicionament com a referent en formació postobligatòria i professional, amb una aposta clara per la innovació, la sostenibilitat i el benestar de les persones.
Amb el lema “Cada repte, una oportunitat”, hem liderat un rebranding integral de JOVIAT que ha donat lloc a una identitat visual vibrant i coherent, una nova web centrada en l’usuari, vídeos promocionals que inspiren i una estratègia de màrqueting digital enfocada a connectar amb les noves generacions. El resultat: una marca renovada, amb ànima i preparada per seguir somiant en gran.
Per fer visibles i diferenciables les famílies de la formació professional, batxillerat, la formació continuada i ocupacional i Fundació JOVIAT, hem assignat a cadascuna un color distintiu que n’enforteix la identitat.