Projectes

Baix Llobregat: turisme de proximitat

Repte

Promoure el turisme de proximitat entre el públic metropolità de Barcelona.

Solució

Hem contribuït a posicionar el Baix Llobregat com una destinació familiar de qualitat, en un entorn natural i cultural privilegiat que es posiciona com el parc d'oci de Barcelona: a tocar de la ciutat ("a un salt de Barcelona") però com si fos a l'altra punta del país. Ho hem fet per mitjà de campanyes com "Fes el salt!", que va servir per llançar el lema "a un salt de Barcelona" i jugava amb la idea de saltar-se obligacions i rutines avorrides per visitar els atractius del Baix Llobregat. I vam reforçar el posicionament familiar de proximitat amb quatre edicions consecutives del SuperMes: una campanya que posa d'acord un centenar d'agents turístics, d'oci i restauració per fer ofertes exclusives orientades a famílies i els seus nens durant tot el mes d'abril. Finalment, amb la Llumineta, cada Nadal es contagia la màgia i l'autenticitat de la comarca generant il·lusió i repartint premis en forma paquets d'oci i turisme.

Dades del projecte

  • NomBaix Llobregat: a un salt de Barcelona
  • TipologiaMàrqueting turístic i publicitat
  • LocalitzacióBaix Llobregat
  • Any2014-2019
  • ClientConsorci de Turisme del Baix Llobregat