10 de desembre de 2014
Manresa estrena nova marca i recupera el seu lema històric
“Manresa, cor de Catalunya”. Aquest lema, que ha projectat Manresa des de fa 50 anys però que mai no havia estat l’eslògan oficial de la ciutat, ha estat recuperat ara per l’Ajuntament de Manresa per crear la seva nova marca de ciutat, obra d’E2S i presentada oficialment ahir (9 de desembre). Es tracta d’una marca que, gràficament, evoca els caràcters emocional, de vitalitat i alhora de centralitat geogràfica que van inequívocament vinculats a la capital del Bages.
La nova imatge, però, a molt més enllà del logotip genèric, i incorpora diferents variants de color i personalitzacions del propi logotip (fonamentalment, de l’imagotip) en funció del tema i del moment que vagi relacionat amb la seva aplicació. D’aquesta manera, el cor posicionador de Manresa es vestirà de gala o anirà de festa, s’aplicarà en els estudis o investigarà incansablement quan convingui. Serà un cor industrial, creatiu o espiritual. Serà una imatge divertida, curiosa, culta o solidària.
La marca i la seva imatge gràfica ha anat acompanyada del seu corresponent manual d’estil, amb el qual es guiaran els responsables de comunicació de l’Ajuntament per fer les diferents aplicacions ja contemplades en el projecte (rètols, opis, anuncis, cartells d’esdeveniments i de programes, catàlegs, fulletons i tot tipus de marxandatge).
No cal dir que ens sentim orgullosos d’haver tingut aquesta oportunitat i de poder treballar amb la nostra ciutat, la capital de la nostra comarca.
Deixa un comentari