20 de maig de 2015

El Baix Llobregat et convida a fer el salt en una campanya d’E2S

Fes el Salt
E2S ha creat la campanya Fes el Salt per a turisme del Baix Llobregat

>>> Un concurs online, per mitjà d’un innovador aplicatiu web creat per E2S, convida als usuaris que expliquin a qui o a què faran el salt per visitar el Baix Llobregat. El dia a dia de la campanya es pot seguir pel Facebook turismebaixllobregat

>>> Els participants, que poden acompanyar la seva frase amb una foto saltant, entraran al sorteig de tres premis exclusius i singulars: una festa privada a la platja, una escapada romàntica o una aventura en catamarà.

>>> La iniciativa reforça el nou lema de Turisme del Baix Llobregat, “a un salt de Barcelona”, que vol posar èmfasi en el turisme de proximitat que representa l’oferta de la comarca veïna del Barcelonès.

Es tracta d’una aventura promocional sense precedents a la xarxa. Sota el títol “Fes el salt!”, un aplicatiu web convida els usuaris a compartir a qui o què faran el salt si guanyen un dels tres premis exclusius que poden guanyar: una festa privada per a 10 persones a la platja, una estada romàntica en un quatre estrelles o una aventura a bord d’un catamarà en parella o bé en família.

www.feselsalt.cat

Al web feselsalt.cat, els usuaris poden pujar les seves fotos i les seves frases i compartir-les a les seves xarxes tot convidant les seves amistats a sumar-se a la iniciativa. D’entre els participants, el 6 de juny se sortejarà un dels tres premis. Es farà als estudis de Ràdio Flaixbac, dins del programa “El matí i la mare que el va parir”, que, precisament, és un dels grans aliats de la campanya.

De fet, durant una setmana, la campanya entrarà de ple al programa matinal de Flaixbac amb una pregunta diària que els oïents hauran d’encertar, també, per guanyar paquets d’experiències per visitar diferents atractius turístics del Baix Llobregat. Durant quinze dies, Ràdio Flaixbac farà promoció del turisme de la comarca en diferents espais de la graella, alhora que les edicions online del diari Ara i la revista Time Out Barcelona publicaran bàners que convidaran a visitar l’aplicatiu web. En paral·lel, la campanya es deixarà veure en format de vídeo a la xarxa, per mitjà dels pre-roll del 3 a la Carta.

La campanya “Fes el salt!” reforça el nou lema de la comarca “A un salt de Barcelona”, que, per mitjà de diferents accions promocionals i material de comunicació, pretén extendre la proximitat amb Barcelona dels atractius turístics del Baix Llobregat. De fet, molts dels punts d’interès turístic del Baix Llobregat fins i tot són accessibles en transport públic, una condició que molt pocs territoris poden acreditar.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Segueix-nos a LinkedIn