7 de juliol de 2015
Arrenca amb força la campanya “Mataró, quina descoberta!”
Ja som al carrer. La campanya “Mataró, quina descoberta!” ha arrencat amb força en una primera onada dedicada a la promoció del comerç de proximitat. Aquesta setmana, a més, dóna el tret de sortida una segona onada dedicada a la promoció de dos dels grans atractius de l’estiu: d’una banda, les platges orientades al públic de les comarques veïnes; de l’altra, les rutes patrimonials orientades a un públic eminentment internacional que ja estiueja al Maresme i al seu voltant.
La campanya “Mataró, quina descoberta!”, conceptualitzada i desenvolupada per E2S, compta en aquesta primera onada amb la col·laboració de l’estudi local Tàctic, que s’encarrega de desenvolupar i gestionar la vessant online per mitjà, sobretot, d’un concurs a Internet que regala tot un dia de compres per mitjà del web quinadescoberta.cat. La promoció del comerç, que es durà a terme entre ara i la campanya de pre-Nadal, és fruit de la col·laboració entre l’Ajuntament de Mataró i la Unió de Botiguers de Mataró, però s’emmarca en una campanya global de promoció de ciutat en molts aspectes, com el turisme, la cultura, la restauració o l’oci.
Aquesta onada ha arribat als mitjans per tots els fronts: impressions a l’espai públic i als busos, anuncis a premsa, bàners a Internet, web, xarxes socials, espots virals per Internet i falques radiofòniques. La finalitat d’aquesta primera fase de la campanya consisteix en apropar el comerç de proximitat al públic local. Més endavant, en la segona onada de comerç procurarà atraure públic de la comarca i de comarques veïnes al centre de la capital del Maresme. En tots els casos, la comunicació es basa en el que hem batejat com a “descoberta òbvia”: descobrir aspectes de la ciutat i adonar-se que ha estat així “des de sempre”, de manera que gairebé tothom ho sabia abans que un mateix.
Deixa un comentari