10 de novembre de 2016
Comença a caminar “Urban Shopping”, la campanya del comerç de proximitat al delta del Llobregat
Ja és al carrer. Avui s’ha presentat una nova campanya de promoció desenvolupada per E2S: Urban Shopping, la marca sota la qual s’acull des d’ara la promoció del comerç de proximitat als municipis del delta del Llobregat (Castelldefels, El Prat, Gavà, Sant Boi i Viladecans). “La compra de tota la vida, a la teva ciutat” ha estat el lema escollit amb la finalitat de transmetre que el comerç de proximitat aporta el valor de sempre, vertebra el barri o la ciutat i omple de vida el carrer, i per això val la pena donar-li vida. La primera onada publicitària, que ha començat just avui amb el llançament de suports promocionals i falques radiofòniques (en aquest cas, a Ràdio Flaixbac), gira al voltant de la sort, la fortuna que tenim de trobar un comerç que omple de vida el lloc on vivim.
Avui s’ha dut a terme la presentació a premsa i s’ha posat en marxa també el web de la campanya, urbanshopping.cat, i ja han començat a aparèixer les primeres aplicacions. Durant els propers dies, a més d’anuncis a premsa gràfica i online i falques radiofòniques, els carrers d’aquestes cinc ciutats s’ompliran d’elements físics, des de banderoles o torretes retolades fins a adhesius al terra (als carrers de Sant Boi. També hi haurà tanques publicitàries, busos retolats i altres suports físics, a més d’una campanya de xarxes socials on apareixeran 10 motius per comprar al comerç de proximitat i els testimonis de clients reals d’aquests establiments.
Un cop més i amb el suport de la Diputació de Barcelona, E2S desenvolupa una campanya destinada al petit comerç, com ja hem fet en diverses ocasions en altres ciutats catalanes. Aquest projecte, a més, tindrà continuïtat amb altres onades al llarg del 2017, noves ocasions per demostrar, de forma creativa, que el comerç de proximitat és el que dóna sentit a l’entramat urbà.
Deixa un comentari