4 de novembre de 2019

SOCIAL MEDIA PAID: el pas dels likes als clients

Les xarxes socials són l’element de branding d’una empresa que més comunicació directa amb el seu públic objectiu tenen. La creació d’un bon pla de continguts amb posts que tinguin rellevància per a la nostra audiència és essencial però, no és suficient. Hem de saber que l’abast d’un post orgànic no arriba ni al 50% de la nostra audiència, i això tenint en compte que publiquem amb una certa continuïtat: Facebook penalitza reduïnt l’abast de les publicacions en comptes que no segueixen una certa freqüència. No hem d’oblidar que Facebook és una empresa i que com a bona empresa el que vol és obtenir beneficis, i aquests els aconsegueix gràcies a la inversió que realitzen les marques per publicitar-se.

Actualment, és imprescindible disposar d’estratègies de Social Media Paid configurades tenint cura de l’audiència a la qual van dirigides, utilitzant els diferents formats i diferents característiques que ens ofereixen les diferents xarxes, per exemple: no es poden generar els mateixos continguts per a Instagram que per a LinkedIn.

Una estratègia de Social Media sempre ha de tenir els anomenats objectius SMART: objectius específics, mesurables, assolibles, realistes i temporalment definits. L’elaboració d’un Social Media Plan ens permetrà aconseguir aquests objectius arribant al nostre target, impactant-lo amb continguts rellevants i provocant que l’usuari realitzi qualsevol acció de valor per a la marca com pot ser una transacció, la visualització d’una pàgina, l’ompliment d’un formulari, etc.

Segons un estudi de IAB Spain, el 82% dels internautes de 18 a 55 anys utilitzen les xarxes socials, el que suposa més de 14 milions d’usuaris a Espanya.

Si necessites un pla de social media, posa’t en contacte amb nosaltres!

ESTRATÈGIES DE SOCIAL MEDIA PAID: l’impuls que necessita el teu social media plan

A E2S considerem les xarxes socials com un poderós aliat per arribar a la nostra audiència de la forma més senzilla i directa. És per això que hem fet un pas més i hem apostat per l’especialització en l’elaboració d’estratègies de social media paid com a eina publicitària dins del canal digital. Primer de tot realitzem un acurat estudi de la nostra audiència i del seu comportament i interessos. A partir d’aquest estudi, confeccionem una campanya en base dels objectius establerts per la marca: branding, transaccions, visibilitat o generació de leads, entre d’altres.

Gràcies a la nostra llarga experiència en disseny publicitari realitzant campanyes de branding per a diferents sectors empresarials, afegim la creativitat a qualsevol campanya de social media amb la finalitat de transmetre i fent arribar al públic allò que la marca vol comunicar.

Quant a mesura de conversions i anàlisi de campanya, utilitzem eines que ens ofereix la xarxa com, per exemple, Facebook Pixel o LinkedIn Insight Tag, així com Google Analytics per mesurar el comportament de l’usuari a la pàgina.

 

AVANTATGES D’UNA ESTRATÈGIA DE SOCIAL MEDIA PAID

  1. Notorietat: la creació de continguts d’interès per a l’audiència, així com de notícies rellevants del sector, proporciona a una marca l’oportunitat d’aconseguir una comunicació amb el seu consumidor que va més enllà de la compra. Els continguts aporten rellevància i seriositat a una marca, i això afavoreix la fidelització de l’usuari.
  2. Fidelitat: l’usuari es pot comunicar directament amb la marca, pot seguir-la a xarxes sentint-se partícip de la comunitat.
  3. Augment del tràfic al web: el fet de crear un social media plan amb continguts d’interès per als consumidors provoca un increment en el tràfic de la pàgina web de marca i, per tant, una millora en les conversions.
  4. Pressupost assequible: és una de les opcions de publicitat digital més econòmica.
  5. Generació de clients potencials: veient la interacció que realitza l’usuari en els continguts difosos a les xarxes, es poden generar llistes de clients potencials i d’audiències personalitzades.
  6. Campanyes enfocades a la conversió: gràcies als estudis d’audiència i a la segmentació del target, es poden generar campanyes específiques per a cada audiència tenint en compte el to, els formats, o les xarxes més adients.

A E2S Creativa disposem d’un equip d’especialistes en la creació i la gestió de campanyes social media paid que t’ajudarà a fer el pas de seguidors a clients, de likes a diners.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Segueix-nos a LinkedIn