Assumir la direcció de comunicació, màrqueting i publicitat de Gresol International-American School amb l’objectiu de liderar l’estratègia de posicionament de la marca. Una de les tasques és la de crear continguts (en tres idiomes: català, castellà i anglès), tant per a una bona comunicació interna amb els pares com externa per al seu públic potencial.
Executem el pla de comunicació i màrqueting: a més dels continguts redaccionals, importants per informar i pel posicionament, ens encarreguem del disseny de la marca i de totes les aplicacions. Hem fet un restyling del seu web i hem dotat al centre d’una imatge corporativa que transmeti rigor i professionalitat, tot plegat amb coherència visual i artística. Un dels punts clau del pla de comunicació és el seu posicionament i visibilitat a les xarxes socials, a més de treure el màxim rendiment de la publicitat online: Google Ads, Facebook i Instagram Ads, i Linkedin Ads. Fer un bon posicionament i un seguiment de les mètriques (l’audiència i el seu comportament) i un estudi del nostre target objectiu és essencial per crear campanyes amb un alt rendiment.