21 d'agost de 2020

Google Shopping: impulsa la teva botiga online

Google Ads s’ha convertit al llarg dels últims anys en la plataforma de publicitat més rentable. I és que el cercador més utilitzat del món ha sabut adaptar-se als nous temps i integrar formats de campanyes cada vegada més atractius per a uns usuaris cada vegada més exigents.

Amb la irrupció dels e-commerce o botigues online, Google Ads ha apostat per un nou format de publicitat: Google Shopping. Aquest nou format de publicitat et permet mostrar els teus productes en forma de catàleg a usuaris que els estan buscant per Google. 

Google Shopping és la millor aposta pel teu e-commerce 

El major interès de Google és facilitar la vida de l’usuari oferint respostes a les seves cerques, i en el cas de les campanyes Google Shopping, mostrant a l’usuari els articles pels quals està interessat.

També funciona com un comparador de productes online, ja que Google mostra al mateix temps articles de la competència que també apostin per aquestes paraules clau. 

En els resultats de Google s’inclouen la imatge, preu i nom de la botiga online perquè l’usuari pugui identificar a simple vista les característiques més importants i pugui prendre una decisió ràpida sobre si li interessa o no el producte en si.

 

Avantatges d’una campanya de Google Shopping 

Tal com t’expliquem en el nostre anterior post sobre els 10 manaments de Google ADS, dur a terme una campanya de Google ADS no és tasca senzilla i existeixen una sèrie d’aspectes que hem de tenir en compte perquè la nostra campanya sigui un èxit. No obstant això, les campanyes de Google Shopping són més senzilles de configurar i ens aporten grans avantatges, com per exemple:

 

  • Més vendes: les campanyes de Google Shopping ens permeten augmentar els ingressos del nostre e-commerce, gràcies a que dirigim a usuaris molt interessats en el nostre producte a la nostra web. L’usuari fa clic en el nostre anunci coneixent el preu del producte i havent-lo vist en una imatge. És molt probable que aquesta visita a la nostra web ens generi una conversió, ja que l’usuari es troba en l’etapa final de l’embut de conversió.

 

  • Un bon retorn de la inversió: aquestes campanyes ens permeten utilitzar estratègies de puja basades en el ROAS (retorn de la inversió publicitària) establint el percentatge que volem recuperar amb cada venda tenint en compte el nostre valor de conversió. Per aquest motiu, sempre utilitzarem els productes més competitius i exitosos per a les campanyes de Shopping.

 

  • Un trànsit de qualitat: l’usuari que es dirigeix a la nostra web després de fer clic en un anunci de Shopping, està altament interessat en el nostre producte. Si l’usuari no converteix en la seva primera visita, realitzarem campanyes de remarketing amb alguna oferta per a tornar a dirigir-lo a la nostra web i incentivar la compra.

 

En E2S Creativa som especialistes en el disseny de botigues online, així com en la realització d’estratègies digitals enfocades a augmentar les vendes i aconseguir un bon retorn de la inversió publicitària.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Segueix-nos a LinkedIn