25 d'octubre de 2023
Les agències E2S Creativa i b2b.studio ens unim per convertir-nos en un dels referents del sector del màrqueting, la publicitat i la digitalització de negoci
Després d’uns mesos de col·laboració, b2b.studio i E2S Creativa hem decidit unir-nos. Fusionem els equips per formar una plantilla fixa de 23 persones i oferim al nostre centenar de clients un portfoli de serveis ampliat, que ja cobreix tots els àmbits del màrqueting, la comunicació i la publicitat. Amb això, arranquem un procés que s’allargarà durant tot el 2024 i que culminarà amb la fusió de les dues societats, la unificació de la nostra seu a Manresa i l’obertura de nous espais de treball a Barcelona i Madrid.
L’objectiu és créixer en competitivitat, en versatilitat i en oferta de solucions cap als clients que confien en nosaltres. En aquesta unió, E2S hi aporta estratègia de màrqueting, brànding i creativitat, mentre b2b hi incorpora estratègia digital, expertesa tecnològica i focus en la digitalització de negoci.
La fusió de b2b.studio i E2S Creativa constitueix un precedent que fàcilment pot ser replicable en un sector on la mida adquireix importància quan es vol competir en el mercat global. De fet, les dues firmes no descartem tancar noves aliances en un futur proper, sempre que l’encaix garanteixi la preservació dels valors humans i ètics del projecte.
Economia d’escala, metodologia i R+D+i
Un dels motius de fons per voler ser més grans, aprofitant la força de l’economia d’escala, és guanyar una musculatura que permeti a la nova organització apostar per la recerca i el desenvolupament (R+D+i) de noves eines i nous processos.
Desenvolupar noves eines d’intel·ligència artificial (generació de continguts, optimització de decisions a temps real, anàlisi de dades per a la millora contínua, iteració d’estratègies digitals d’acord amb els resultats) i la creació d’una metodologia pròpia basada en AGILE serviran per optimitzar la gestió interna de processos, però sobretot ajudarà els clients a ser més competitius en les seves decisions de màrqueting.
Amb la mirada a Barcelona i Madrid
Tant b2b.studio com E2S Creativa ja treballea amb clients internacionalitzats i amb empreses internacionals que aterren a Espanya, especialment a Barcelona o a Madrid, i necessiten una agència local. El nou projecte fusionat vol guanyar terreny en aquesta direcció, i això passa per tenir seus tant a Barcelona com a Madrid amb la finalitat de guanyar proximitat respecte aquest segment de clients.
Qui és b2b.studio?
És una agència de màrqueting digital especialitzada en el sector industrial, la internacionalització i la transformació digital. La seva expertesa es basa en el creixement de negoci a través del tràfic de qualitat i el web, amb el focus a resultats. Amb un equip de deu persones ofereix serveis de posicionament SEO i SEM a Google, publicitat a les Xarxes Socials i analítica de dades enfocades a negoci. És proveïdor TIC de confiança de la Cambra de Comerç de Barcelona i col·labora amb la resta de Cambres catalanes i altres associacions empresarials. L’empresa està validada a diferents programes d’ajuts i subvencions per a la transformació digital.
Qui és E2S Creativa?
És una agència de publicitat, màrqueting i comunicació que ofereix un ventall de solucions molt versàtil, des de plans estratègics de comunicació fins a campanyes de publicitat, passant per àmbits com el disseny (branding, packaging, espais expositius, editorial, marxandatge), l’audiovisual, el web o el màrqueting online. El seu equip està format per una dotzena de professionals dels àmbits del màrqueting, la creativitat, la comunicació i l’audiovisual.
3 noms que lideren el projecte
Jepi Alberti (Manresa, 1972) ha desenvolupat tota la seva trajectòria professional en l’àmbit del màrqueting i l’estratègia digital, en start-up pròpies i com a consultor extern. També té més de 20 anys d’experiència com a docent en formació contínua a universitats i patronals.
Núria Sala (Olius, 1982) és consultora independent de màrqueting, amb una exitosa trajectòria en publicitat i comunicació. Treballa com a directiva outsourcing per a organitzacions d’àmbits com la indústria, l’educació, el turisme i la salut. Actualment, està involucrada en projectes estratègics de gran impacte social, fent equip amb reconeguts professionals d’àmbit nacional i internacional.
Dani Sala (Cardona, 1979) és comunicador, periodista col·legiat i productor audiovisual. Ha produït, realitzat o dirigit una vintena de documentals i programes de televisió. Ha treballat per a mitjans de comunicació de premsa escrita, ràdio i televisió, i ha liderat desenes de campanyes de comunicació per a empreses i institucions de tot el país. Actualment, està dirigint un programa infantil i una sèrie documental.
Com es dirà la nova empresa?
És molt evident la semblança dels nostres noms, i probablement no serà difícil decidir el nom que ens englobarà. Ja hi hem començat a treballar, i en els propers dies tindrem noves notícies.
Deixa un comentari