14 de maig de 2014
Ben fet! promou el consum de proximitat com a eina per ajudar les empreses del territori a exportar
La directora d’E2S, Núria Sala, forma part de la comissio executiva del projecte Ben fet!, impulsat per PIMEC i que pretén sensibilitzar sobre el consum de proximitat com a eina per ajudar les empreses catalanes a créixer i consolidar el seu camí a l’exportació. Des d’aquesta setmana, el projecte compta amb nou web i un vídeo que vol ser una carta d’intencions, tot elaborat per E2S (Veure el projecte).
Ben fet! busca, en realitat, establir un pacte entre productors i consumidors: les persones consumeixen productes que no només han estat produïts en el territori, sinó també seguint processos estrictes de qualitat material i humana; per la seva banda, les empreses es comprometen a invertir en el futur del territori, fonamentalment per mitjà d’educació, formació i recerca.
La iniciativa va ser presentada (per mitjà de Núria Sala) el 14 de març a Sant Benet de Bages i ja s’hi ha adherit un centenar d’empreses catalanes. Ara ha començat el procés de constitució de la institució que coordinarà el projecte i de les comissions que garantiran que tots els sectors productius hi són representats i poden aprofitar al màxim les oportunitats que generi aquesta innovadora campanya.
Deixa un comentari