14 de maig de 2014

Ben fet! promou el consum de proximitat com a eina per ajudar les empreses del territori a exportar

Ben fet E2S
Portada del web de Ben fet!, creat i dissenyat per E2S.

La directora d’E2S, Núria Sala, forma part de la comissio executiva del projecte Ben fet!, impulsat per PIMEC i que pretén sensibilitzar sobre el consum de proximitat com a eina per ajudar les empreses catalanes a créixer i consolidar el seu camí a l’exportació. Des d’aquesta setmana, el projecte compta amb nou web i un vídeo que vol ser una carta d’intencions, tot elaborat per E2S (Veure el projecte).

Ben fet! busca, en realitat, establir un pacte entre productors i consumidors: les persones consumeixen productes que no només han estat produïts en el territori, sinó també seguint processos estrictes de qualitat material i humana; per la seva banda, les empreses es comprometen a invertir en el futur del territori, fonamentalment per mitjà d’educació, formació i recerca.

Ben fet E2S pimec
Presentació del projecte Ben fet! a càrrec de la directora d’E2S, Núria Sala, el 14 de març a Sant Benet de Bages.

La iniciativa va ser presentada (per mitjà de Núria Sala) el 14 de març a Sant Benet de Bages i ja s’hi ha adherit un centenar d’empreses catalanes. Ara ha començat el procés de constitució de la institució que coordinarà el projecte i de les comissions que garantiran que tots els sectors productius hi són representats i poden aprofitar al màxim les oportunitats que generi aquesta innovadora campanya.

IMG_7654
Acte de presentació del projecte Ben fet!, impulsat per PIMEC, el 14 de març a Sant Benet de Bages.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Segueix-nos a LinkedIn