20 d'abril de 2010
Irius XG es converteix en el nou vi oficial del Real Club Náutico de Palma de Mallorca
IRIUS XG, el vi nascut de la unió de Xavier Gabriel (La Bruixa d’Or) i la bodega IRIUS (la més innovadora d’Europa) es converteix en el vi oficial del Real Club Náutico de Palma de Mallorca. Només un vi com aquest, exclusiu i únic, fruit de la millor collita del 2004 (Guia Peñín) tenia la possibilitat de ser el vi oficial d’un club que és converteix en centre neuràlgic del país durant, sobretot, els dies de la Copa del Rei.
El passat cap de setmana es va iniciar la temporada amb la regata Palma Vela.
Per a l’estrena, IRIUS XG va organitzar una cata privada per als socis i armadors més exclusius, dirigida per l’enòloga d’Irius. IRIUS XG també va participar en un acte benèfic d’Unicef, on tots els diners recaptats de la venda de copes es van destinar per col·laborar amb els projectes d’aquesta institució. Com a cloenda de l’esdeveniment Palma Vela, IRIUS XG va oferir una copa de vi als socis durant el sopar de gala a l’exterior del club.
A més, durant els 4 dies un estand d’IRIUS XG a la Sala Magna del Real Club Náutico de Palma va permetre conèixer el projecte IRIUS XG a la resta d’assistents a la regata.
Part de l’equip d’E2S, empresa de comunicació d’IRIUS XG, es va desplaçar a Mallorca per a vetllar perquè en aquesta primera regata tot sortís perfecte.
A la web de www.palmavela.com hi podreu veure fotografies i articles de l’esdeveniment lligats amb la participació d’IRIUS XG, i una entrevista a Xavier Gabriel. La televisió mallorquina IB3 també es va interessar pel seu projecte i pel futur turista espacialhttp://ib3noticies.com/20100418_64109-el-primer-turista-espacial-espanyol-a-palma.html
La propera cita serà la primera setmana d’agost a la 29ª Copa del Rey.
Enhorabona, equip d’E2S, per la magnífica campanya de comunicació integral d’Irius XG! Ha de ser fascinant participar en la creació de la imatge d’un producte present en actes socials concorreguts per la flor i nata… El Xavier Gabriel, a més, està a l’última de les estratègies de comunicació i màrqueting… i ha sabut trucar a la porta adequada ;-).
A veure quan em convideu a una copeta d’aquest prometedor vi!