Creativitat i desenvolupament de la LoteriaCulé, la primera loteria del FC Barcelona. E2S va crear i desenvolupar la LOTERIACULÉ, la loteria solidària de les fundacions del FC Barcelona i La Bruixa d’Or. De fet, E2S va redactar i dissenyar el projecte per aconseguir l’acord entre ambdues parts, vessants solidàries de dues de les marques més famoses del país.
La campanya va consistir en:
Creativitat i planificació
Creació de la imatge gràfica
Presentació de la LoteriaCulé a la premsa
Creació de les aplicacions: disseny i impressió dels sobres per a la venda de dècims, disseny de les participacions de loteria amb La Bruixa d’Or i els Barça Toons, disseny i desenvolupament del web (venda de loteria), creació de cartells per a la promoció de la loteria a les instal·lacions al camp nou, creació d’animacions per als displays del camp, coordinació d’un videoclip per a Barça TV fet amb els Barça Toons i una cançó del grup Strombers, disseny i desenvolupament dels punts de venda (26 punts a les instal·lacions del Camp Nou) i moltes altres iniciatives promocionals i solidàries.