1 de juny de 2009
Quadrum: el marc amb valor afegit
Quadrum es presenta en societat. Una cinquantena de professionals vinculats al món de l’emmarcació (emmarcadors i proveïdors) es van reunir a Solsona per tractar de quina manera poden reinventar el seu negoci. Per això ha nascut la plataforma Quadrum, una marca de qualitat que busca associats capaços de transmetre valor afegit al públic potencial.
La jornada, organitzada pels primers socis de Quadrum i dirigida per E2S, va servir per fer plantejar al sector de quina forma ha de re-pensar la seva posició en el mercat en aquests moments. El sector de l’emmarcació ha passat per diferents èpoques, i ara es troba davant d’un dels moments més decisius: és moment d’avançar o quedar-se enrera. Tal com diu Alfons Cornella en el primer número de la revista È, “és moment d’invertir, perquè el 2010 ja no hi haurà recursos per a reinventar-se”. Doncs a invertir s’ha dit.
Davant d’això, per parlar de com poder-hi fer front de forma conjunta, es van organitzar dues ponències. Una a càrrec de Joan Fuster (proveïdor) i l’altra a càrrec de Ramon Roselló (interiorista). Aquest darrer va parlar de la importància de l’espai, la distribució i la bona distribució del producte per a un comerç.
La conclusió de la jornada va ser que, com que no es pot competir amb preu, el sector ha d’apostar per competir amb qualitat i valor afegit, però que aquest valor afegit s’ha de crear i comunicar als clients potencials (no només a particulars, sinó també a un públic professional, com interioristes, decoradors o arquitectes).
Deixa un comentari