17 de juny de 2011
Les accions d’E2S per a la Bruixa d’Or, Premi Nacional de Màrqueting 2011
La Bruixa d’Or ha rebut el Premi Nacional de Màrqueting 2011 (atorgat per l’Associació de Marketing d’Espanya), gràcies a les accions ideades i desenvolupades per E2S.
Al llarg del 2010, E2S ha desenvolupat diverses campanyes comunicatives, pactes d’esponsorització i aliances amb marques, que han ajudat a La Bruixa d’Or a crear valor de marca i a diferenciar-se de la resta d’administracions. Jugar a la loteria de la Bruixa d’Or és, a dia d’avui, molt més que participar en un joc d’atzar. És una experiència màgica que, a més, té l’esperit de canalitzar tota la il·lusió que rep en diversos projectes socials, emmarcats en l’anomenada Acció Social.
El màrqueting és un art. Una barreja entre satisfer les expectatives dels clients i sorprendre; i obtenir guanys. Ha de ser, i de fet és, un espai a on inventar o intentar inventar allò que no s’havia fet fins ara o, si més no, millorar allò existent. Per això a E2S estem contents. Enguany La Bruixa d’Or ha guanyat el premi Nacional de Màrqueting 2011 i nosaltres hi tenim molt a veure! Aquest 2010 hem preparat i desenvolupat les accions de la firma.
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=lVXLUhR-RA0&w=560&h=349]
La Bruixa d’Or ha desenvolupat al llarg del 2010 diversos projectes de Co-Brandering i, així, han nascut dos productes innovadors: el vi XG Irius i el pernil XG Coto. També ha establert diverses aliances de marca: La Loteria culé, mitjançant la qual La Bruixa d’or destinava fons a la Fundació del Futbol Club Barcelona; la Loteria del Teatre, en associació amb la llotja de Lleida; La loteria oficial de la Copa del Rey de Vela i la primera loteria Gay, “Gayluck”, a Torremolinos.Per altra banda, la Bruixa d’Or ha demostrat en el darrer any, la seva voluntat de proximitat. En aquesta línia ha apostat per l’esport de base i ha repartit el seu esforç entre entitats i esportistes que ho necessitaven per seguir endavant amb els seus somnis. La Bruixa d’Or ha engegat una campanya d’esponsorització de vint clubs de futbol de categoria territorial i esponsoritza a l’escola de pilots TMR Competición i al Bàsquet Manresa (l’equip professional amb menys pressupost de la lliga ACB).
La marca de Sort ha buscat fer canvis a la pàgina web per obrir-se a mercats internacionals i ha treballat per no oblidar els clients que fan cua a l’administració. Des de E2S s’ha potenciat la figura d’home-marca que focalitza a Xavier Gabriel. Això s’ha traduït en una alta freqüència d’aparició als mitjans, sobretot aprofitant la campanya del primer turista espacial. Segons el propi Gabriel: “la campanya de màrqueting més rentable després de Cristóbal Colón”.
El Premi Nacional de Màrqueting ha volgut reconèixer la tasca feta aquest 2010 i ho ha fet amb aquest Premi Nacional 2011 que va lliurar a Xavier Gabriel, propietari de La Buixa d’Or, en un acte a Madrid.
Després d’aquesta injecció d’optimisme, agafem nova empenta i… a continuar treballant per ser cada dia més grans, però, sobretot, millors!
Deixa un comentari