17 de juny de 2011

Les accions d’E2S per a la Bruixa d’Or, Premi Nacional de Màrqueting 2011

Xavier Gabriel, propietari de La Bruixa d'Or, amb el Premi Nacional de Màrqueting

La Bruixa d’Or ha rebut el Premi Nacional de Màrqueting 2011 (atorgat per  l’Associació de Marketing d’Espanya), gràcies a les accions ideades i desenvolupades per E2S.

Al llarg del 2010, E2S ha desenvolupat diverses campanyes comunicatives, pactes d’esponsorització i aliances amb marques, que han ajudat a La Bruixa d’Or a crear valor de marca i a diferenciar-se de la resta d’administracions. Jugar a la loteria de la Bruixa d’Or és, a dia d’avui,  molt més que participar en un joc d’atzar. És una experiència màgica que, a més, té l’esperit de canalitzar tota la il·lusió que rep en diversos projectes socials, emmarcats en l’anomenada Acció Social.


El màrqueting és un art. Una barreja entre satisfer les expectatives dels clients i sorprendre; i obtenir guanys. Ha de ser, i de fet és, un espai a on inventar o intentar inventar allò que no s’havia fet fins ara o, si més no, millorar allò existent. Per això a E2S estem contents. Enguany La Bruixa d’Or ha guanyat el premi Nacional de Màrqueting 2011 i nosaltres hi tenim molt a veure! Aquest 2010 hem preparat i desenvolupat les accions de la firma.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=lVXLUhR-RA0&w=560&h=349]

La Bruixa d’Or ha desenvolupat al llarg del 2010 diversos projectes de Co-Brandering i, així, han nascut dos productes innovadors: el vi XG Irius i el pernil XG Coto. També ha establert diverses aliances de marca: La Loteria culé, mitjançant la qual La Bruixa d’or destinava fons a la Fundació del Futbol Club Barcelona; la Loteria del Teatre, en associació amb la llotja de Lleida; La loteria oficial de la Copa del Rey de Vela i la primera loteria Gay, “Gayluck”, a Torremolinos.Per altra banda, la Bruixa d’Or ha demostrat en el darrer any, la seva voluntat de proximitat. En aquesta línia ha apostat per l’esport de base i ha repartit el seu esforç entre entitats i esportistes que ho necessitaven per seguir endavant amb els seus somnis. La Bruixa d’Or ha engegat una campanya d’esponsorització de vint clubs de futbol de categoria territorial i esponsoritza a l’escola de pilots TMR Competición i al Bàsquet Manresa (l’equip professional amb menys pressupost de la lliga ACB).

La marca de Sort ha buscat fer canvis a la pàgina web per obrir-se a mercats internacionals i ha treballat per no oblidar els clients que fan cua a l’administració. Des de E2S s’ha potenciat la figura d’home-marca que focalitza a Xavier Gabriel. Això s’ha traduït en una alta freqüència d’aparició als mitjans, sobretot aprofitant la campanya del primer turista espacial. Segons el propi Gabriel: “la campanya de màrqueting més rentable després de Cristóbal Colón”.

El Premi Nacional de Màrqueting ha volgut reconèixer la tasca feta aquest 2010 i ho ha fet amb aquest Premi Nacional 2011 que va lliurar a Xavier Gabriel, propietari de La Buixa d’Or, en un acte a Madrid.

Després d’aquesta injecció d’optimisme, agafem nova empenta i… a continuar treballant per ser cada dia més grans, però, sobretot, millors!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Segueix-nos a LinkedIn