16 d'abril de 2013

Targetes ‘tecnològiques’ per a una nova firma de robòtica de capital català i alemany

Targetes d'IFR, amb Imma Franch
La dissenyadora Imma Franch, ultimant els detalls de les targetes d’IFR abans d’enviar a imprimir.

 

Ens omplim la boca dient que col·laborar és la fórmula per ser competitiu, però poques empreses ho porten a la pràctica. No és el cas de la cardonina Aira i l’alemanya Banss, dues firmes de robòtica que han creat una marca conjunta per operar juntes en el sector dels béns d’equip per a la indústria alimentària.  D’aquesta aliança catalanogermànica n’ha sortit IFR (Innovation Food Robotics).

Codi QR amb vcard, el contacte directe a l'agenda del dispositiu mòbil
El codi QR permet traslladar automàticament el contacte a l’agenda de qualsevol dispositiu mòbil.

I aquí és on ha entrat en escena E2S, encarregada de crear la nova imatge corporativa i unes targetes ‘vcard’: amb un lector QR sobre el codi imprès, qualsevol dispositiu mòbil pot incorporar automàticament el contacte a l’agenda de l’aparell. Una fusió tan innovadora (per la iniciativa i pel caràcter de les firmes mare) no podia fer menys amb les seves targetes.

A hores d’ara, E2S està dissenyant el nou web de la marca. També en dissenyarà la papereria completa, i tant de bo puguem continuar col·laborant en projectes com aquest, que demostren la capacitat d’entesa entre teòrics competidors, que en comptes de rivalitzar van de la mà per ser més competitius en el mercat global.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Segueix-nos a LinkedIn