17 de maig de 2013
E2S crea la marca Doblebé, en desenvolupa l’estratègia de comunicació i en dissenya tota la imatge corporativa
En aquest cas hem començat des de zero, amb la creació i conceptualització de tot el que comporta fer una nova marca: naming, estratègia de comunicació, lemes i copy creatiu, imatge corporativa, papereria (targetes, vals de regal, adhesius), retolació, anunci, web i newsletter.
Ha estat un projecte de gran emoció, elegant i rodó, des de l’inici fins al final, amb molta il·lusió per aquest nou posicionament del centre de benestar i bellesa Doblebé, que ha necessitat renovar la seva imatge al 100% per circumstàncies, d’entrada, alienes a la seva voluntat però que, finalment, ha resultat una arribada d’aire fresc, nou i prometedor.
Amb la reorientació que ha proposat E2S, avui Doblebé ha evolucionat des d’un centre d’estètica convencional cap a un espai de tractament integral al voltant del benestar, atribuint a aquest estat la font de bellesa interior i exterior. Per aquest motiu ha ampliat els seus serveis cap a l’holística i ha repensat la forma com prestava els que continua oferint, amb la finalitat no només de vetllar pel benestar dels clients sinó per aconseguir un canvi en els hàbits que els poden fer sentir millor.
Deixa un comentari