6 d'abril de 2020
Interprofit confia en E2S per a l’espot del llibre “Una forta abraçada”, de Sandro Rosell
“Moltes persones a qui estimo i que m’estimen m’han desaconsellat publicar aquest llibre”. Així comença l’espot del llibre “Una forta abraçada” (Rosa dels Vents en català, Plaza & Janés en castellà), de l’expresident del FC Barcelona Sandro Rosell. I així comença la nostra primera aventura amb Interprofit, una de les agències de referència a Espanya en el panorama de la comunicació corporativa i de marca.
Es tracta d’un vídeo en català i castellà, en versions ajustades en mida i durada a les diferents xarxes socials, on el propi Sandro Rosell anticipa l’orientació de la seva obra: l’adaptació del dietari que ell mateix va escriure, a mà en diferents llibretes, durant 645 dies de presó preventiva. Allà, segons les paraules del propi Rosell, “m’he adonat de l’enorme valor d’una forta abraçada”, d’aquí el títol del llibre.
Interprofit, per mitjà del seu equip d’Innovació Digital dirigit per Miquel Pellicer, ha confiat en E2S per a la realització d’aquest espot, que volem que sigui l’inici d’un llarg acord de col·laboració. De fet, ja estem treballant en un altre projecte per a aquesta agència, fet que ens satisfà enormement i il·lusiona tot el nostre equip.
Deixa un comentari