25 d'abril de 2020

Turisme en confinament: la nova campanya del Baix Llobregat creada per E2S

Un videoclip per estrenar en una comarca que no es pot visitar. Un confinament que ha vist emergir una nova participació col·lectiva. Una eclosió sense precedents de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC). Aquests ingredients han convergit en la nova recepta publicitària ideada per E2S Creativa sota l’encàrrec del Patronat de Turisme del Baix Llobregat: un “challenge” virtual que consisteix en mirar el flamant videoclip promocional de la comarca (Reggae per Xics), copiar-ne la coreografia central i compartir vídeos familiars practicant-la.

Ahir divendres (24 d’abril) va arrencar aquesta “campanya en confinament“, que persegueix el reforç del Baix Llobregat com a destinació d’oci, cultura i turisme familiar en previsió dels primers estadis del desconfinament. El web challenge.elbaixllobregat.cat presenta el videoclip i explica tots els passos a seguir per prendre part en aquest repte en forma de concurs. Els participants poden guanyar un premi ben singular, però tots els vídeos tindran una recompensa prou simbòlica: formaran part d’un videoclip alternatiu, que combinarà totes les coreografies particulars.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Segueix-nos a LinkedIn