Reinventar l'experiència d'anar a veure el bàsquet amb l'objectiu d'omplir el pavelló i contribuir a tornar aixecar el projecte del bàsquet professional a la ciutat.
El Bàsquet Manresa, que acabava de baixar a la segona categoria estatal, volia tocar fons i tornar-se a aixecar, com ha fet sempre. Però aquesta vegada volia agafar una embranzida especial i volia fer-ho des de la base: l'afició. E2S va desenvolupar un treball d'innovació creativa de forma col·laborativa amb un equip transversal: directius de l'entitat, responsables de màrqueting del club, un excapità de l'equip a l'ACB, un consultor independent i un emprenedor d'èxit que desconeixia tant l'equip com el món del bàsquet. Del treball creatiu en equip, amb la utilització d'eines creatives com al Costumer Journey o el mètode SCAMPER, en va sortir un document estratègic amb les línies mestres per amplificar el poder de l'espectacle del bàsquet, atraure més públic i fer que l'espectador gaudeixi com mai d'una jornada al Nou Congost. Independentment del rival, independentment del resultat. Independentment del bàsquet.