Crear la identitat corporativa i tots els materials que s'utilitzaran del Sínode per l'Esperança, una assemblea convocada pel bisbe i oberta a tota la comunitat cristiana, per a discernir els reptes que es presenten avui a l'Església. L'objectiu és obrir-se a la societat i captar el màxim nombre de persones.
Dissenyar i presentar una imatge gràfica que transmet alegria, modernitat, joventut i obertura, a través dels colors i la presència mínima d'iconografia. La 'S' s'erigeix com l'element visual identificatiu protagonista de la marca. Senzilla i elegant, respira dinamisme, canvi i, també, adaptabilitat. La creació de la identitat del Sínode per l’Esperança ha comportat també el naixement d’un univers visual únic i propi del projecte: el brand pattern, que ens permet associar la marca a totes les aplicacions en què sigui necessari, aportant personalitat. A E2S hem creat tres estampats (o patterns) corporatius, basant-nos en les tres temàtiques que protagonitzaran els materials propis del Sínode: la societat, l’Església i Jesucrist.