2 de febrer de 2019

#005 Idea de la setmana: Tecno-bellesa

Set mega-corporacions (Unilever, L’Oréal, Estée Lauder, Procter & Gamble, Shiseido, Coty i Johnson & Johnson) dominen la industria mundial dels productes de bellesa, i al CES 2019 de Las Vegas hem pogut veure com totes aposten per la tecnologia per oferir serveis diferencials.

Reconeixement facial per avaluar el tipus i estat de la pell i imprimir màscares 3D personalitzades (Neutrogena), botigues “phygital” amb intel·ligència artificial per oferir recomanacions (SK-II), simuladors d’envelliment i tractaments electromagnètics personalitzats (Olay), miralls intel·ligents amb realitat augmentada (Wella), sensors que mesuren el pH a través de la suor (La Roche-Posay). Amb la tecnologia, el negoci de la bellesa cerca captivar un consumidor que ja no es conforma amb una recomanació de productes del prestatge i exigeix solucions personalitzades.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Segueix-nos a LinkedIn