28 de juny de 2019

#013 Idea de la setmana: Formació en “format Netflix”

Pagar poc per molt contingut, però per sempre. Aquest és el model Netflix, la popular plataforma de continguts audiovisuals “tot inclòs” que ha revolucionat el consum televisiu. I aquest és el model que es trasllada a múltiples sectors, entre ells el que haurem de seguir tots els professionals durant tota la vida: la formació continuada.

Proliferen els ‘membership site’ de formació en suport audiovisual (generalment més àudio que visual) on l’usuari no paga sota demanda sinó una tarifa plana mensual per accedir a tot el contingut.

Un bon exemple el trobem ben a prop: Boluda.com, l’exitosa comunitat de formació en màrqueting online desenvolupada per l’emprenedor català i professor d’ESADE Joan Boluda (Mataró, 1979). Boluda ja compta amb més de 50.000 membres i continua creixent. La subscripció costa 10 euros al mes i dona accés a més de 200 cursos. La relació qualitat-preu és tan alta que tendeix a ser vitalícia.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Segueix-nos a LinkedIn