18 de març de 2020
El Coronavirus posa a prova la teva estratègia digital
#quedatacasa, #joemquedoacasa, són alguns dels hashtags que en els últims dies fan referència a xarxes socials al moment que estem vivint a causa de l’expansió del coronavirus. Aquesta emergència sanitària ha provocat de cop i volta una aturada imposada a la nostra societat i al nostre estil de vida. Tal com vam explicar en un dels nostres posts, 2020 serà l’any en el qual, finalment, la inversió publicitària online superi l’offline. En aquests dies de màxima confusió i d’adaptació a aquesta nova situació, és inevitable reflexionar sobre si hem fet bé els deures i comptem amb una bona estratègia digital que mantingui la nostra marca visible durant el confinament global.
Els efectes del coronavirus ja estan deixant empremta en l’economia, generant una gran incertesa sobre quant ens costarà aquesta pandèmia. Des d’E2S, tot i això, som optimistes i creiem que és el moment d’aprofitar aquests dies, ja que, com expliquem en aquesta animació, quan tot passi, ens trobarem a la línia de sortida i no als vestidors. Perquè a la teva empresa tampoc quedi darrere, volem compartir amb tu alguns consells per superar aquesta nova situació amb una estratègia digital efectiva en temps de coronavirus.
Crisi del coronavirus: què he de tenir en compte per la meva estratègia digital?
Tot i confinada, la teva audiència segueix estant aquí
No et deixis enganyar per les imatges de carrers buits, bars tancats i carreteres sense embussos. El teu client digital segueix estant a la xarxa i continua buscant el teu producte. Potser ara és el moment de tenir això més en compte que mai. Continua desenvolupant campanyes digitals de Facebook ADS i Google Ads per continuar arribant a un target objectiu. En aquest post t’expliquem com crear una campanya de Google Adwords top.
Un bon Google Analytics per passar la quarantena
En temps desconeguts, Google Analytics segueix sent l’as que tenim a la màniga les agències digitals i els negocis en línia. Gràcies a les seves estadístiques i informació, podem observar i analitzar, no només el comportament de l’usuari al nostre web, sinó que també podem arribar a la conclusió que hem d’apostar per un cert grup de clients, fins ara desconeguts per a nosaltres, als quals ens podem referir com audiències afins o de mercat.
Xarxes socials per impulsar el Social Listening fins que passi el coronavirus
Es calcula que el temps de mitjana diari que destinem a les xarxes socials és de 2,5 hores. No obstant això, aquestes dades segurament es disparin en l’època de quarantena a la què estem obligats a romandre durant, com a mínim, les pròximes setmanes. Però, i si fem servir aquest augment per guanyar més notorietat de la nostra marca? I si aquesta quarantena ens pot aportar més vendes a través de les xarxes socials?
Durant aquests dies, les empreses tenen l’obligació de realitzar un Social Listening de les xarxes socials en general i de les seves pròpies. Eines com Buzzsumo poden ajudar-nos a monitorar continguts i tendències a la xarxa, per tal d’aconseguir saber què li està preocupant a l’audiència i com podem introduir el nostre discurs o valor de marca en totes les discussions que s’estan duent a terme en xarxes socials durant aquests moments.
Són dies per pensar, aprofitar l’experiència i investigar les potencialitats que l’àmbit digital ofereix. Així ho entenem a E2S, ja que aquests dies portem a terme formacions online, entrevistes i presentacions de llibres en streaming. Tot, per aconseguir ajudar els nostres clients a continuar, demostrar que no s’aturen.
Recorda que a E2S Creativa disposem d’un ampli equip professional disposat a configurar estratègies digitals efectives per a la teva empresa.
Deixa un comentari